Volná diskuze

mirek novotny
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 160
Registrace: 07.01.2013
V zahraničí je to docela rozšířený koncept proti kterému se snaží čas od času Google bojovat, ale tu u nás jsem o tom ještě neslyšel že by někdo popsal praktickou zkušenost. Proč si myslíte že tomu tak je? Moc malý trh, aby se případný efekt projevil? Nemožnost vybrat pro CZ kategorie? http://www.google.com/trends/explore#geo=CZ&date=today%207-d&cmpt=q a tím značně zužený náhled na to co frčí. Apropo proti zahraničí by možná šlo zde použít i hledání dle Seznamu na http://skokani.seznam.cz/
Prodávám a tvořím weby i eshopy. Investuji do zajímavých projektů a občas píšu blog.
 Ahoj všichni!

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Když budeš psát o velkých trendech tak tě ušlapou komerční média s vysokou autoritou. Navíc většina jsou jen krátkodobé záležitosti. Lepší je psát o specifických, pro velká média neatraktivních, věcech. Prostě long taily s dlouhou životností, co budou hledat lidi i za půl roku.

mirek novotny
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 160
Registrace: 07.01.2013
Já jsem o tom psát nechtěl, nevidím ani tak problém v tom co udělají větší media, ale hlavně problém v rychlosti (člověk by musel mít několik redaktoru, který jsou dopravdy dedikovaný protože čas na reakci je max několik dnů či spíše hodin) a v dostupnosti mediích. Je nutný mít dlouhodobé předplatné do fotobank, aby foto k událostem vyšlo co nejméně atd... Určitě jsem to nemyslel tak, že bych to dělal sám to prostě nejde. Ale v zahraničí mi to příjde jako celkem velký biz, je kolem toho nabalená i doplňková infrastruktura. Například spousty kopíku na iwritter.com má toto v profilu, že je schopno psát na google trends magazíny. Tak mě to prostě napadlo, jaká bude situace tu. Taková malá nedělní úvaha :-)
Prodávám a tvořím weby i eshopy. Investuji do zajímavých projektů a občas píšu blog.
 Ahoj všichni!

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se