Zdravím,
chtěl jsem se zeptat, jestli by mi někdo nedokázal poradit. Moje matka nemá standardní připojení k internetu, tak si pořídila mobilní internet od O2 ( Mobilní internet sada s připojením na 3 měsíce za 995,- Kč). Celou dobu jí to fungovalo perfektně, rychlost parádní, žádné problémy. Jakmile jí po třech měsících internet skončil, respektive došlo k takovému zpomalení, že už to nešlo, vypravil jsem se do pobočky O2 pro novou internet sadu. Koupil jsem stejné řešení, jenže, když jsem přijel k mamce domů, USB modem zapojil, tak rychlost byla tak pomalá, jako když ten minulý internetový balíček končil (cca 8 - 20 kbit/s).
Utíkal jsem na pobočku, že to budu reklamovat, ale u nich to běželo, jak mělo. Tak mi řekli, že mám donést i notebook, na kterém to běží. Šel jsem tam tedy i s notebookem a i na matčině notebooku to u nich jelo parádně. Když jsem se jich dotazoval, a posléze i volal na technickou podporu O2, jestli nemají nějaký výpadek v pokrytí, tak mi řekli, že ne, že signál je v místě bydliště mé matky v pořádku.
Jsem z toho jelen. Pokud někdo poradí, jakkoli, budu rád.
Děkuju.