Nedávno se mi stalo, že jsem chytil klienta se kterým vše strašně dlouho trvalo. Normálně jsem dal datum dokončení 3 týdny, viděl jsem to jako reálné datum. Nicméně přesto, že jsem vše dělal včas se zakázka protáhla skoro až na 3 měsíce. Klient mi vždy dodával materiály se zpožděním a často měnil svá rozhodnutí. Zezačátku to šlo celkem v normálu, za první týden jsem udělal asi 1/3 webu za to jsem dostal zálohu. Poté začaly postupně mírné problémy.
Klient se třeba rozhodl, že by bylo dobré předělat, případně výrazně upravit již hotové věci. Tohle mě strašně zpožďovalo, nakonec jsem zjistil, že stojím na místě a místo abych web dokončoval, tak pouze upravuji již hotové. K tomu klient měl ještě nějaké osobní problémy, takže jsem během nich web dokončil a poté dostal zaplaceno. Poté požádal o dodání zbývajících materiálů, bylo mi slíbeno do týdne, že je dostanu. Dal jsem lhůtu 10 dnů a poté jsem poděkoval za spolupráci s tím, že to beru za vyřešené.
Neměl bych s tím problém to dodělat, jenomže už to na mě trvalo až moc dlouho a nerad upravuji již hotové. Udělám to jednou, dvakrát, ale tohle bylo vydrbávání se mnou. Na závěr bych řekl, že se nejednalo o zakázku přes internet, ale s klientem jsme se scházeli osobně.
Zažili jste něco takového obdobného, případně jak byste řešili tuto situaci vy?