Zapracujte na obsahovém marketingu. Mrknul jsem na váš profil na Google+ a v dobrých 98% příspěvků se snažíte prodávat. Strašně moc tlačíte na pilu. Tohle vidím dost často u svých klientů, co provozují vlastní e-shopy, na sociální sítě perou denně 10 příspěvků, každým postem informují, že právě přidali zboží do e-shopu nebo to či ono zlevnili o 30 procent. Za týden to dělá 70 nudných příspěvků, což fanoušky jednoduše přestane bavit a ztratí zájem o další novinky.
Nabídněte proto fanouškům něco víc - nějaké tipy, třeba zajímavá místa v Praze nebo více prezentujte hlavní výhody, co sebou obecně přináší pronájem automobilů. Jako potencionálního zájemce o vaše služby by mě zajímalo, jak moc ušetřím když si pronajmu vůz na týden, třeba oproti taxíku nebo dopravě mhd / vlakem když to bude v rámci Prahy? Psali o pronájmu aut nějaké zpravodajské servery? Sdílejte ten článek.
Na webu máte firemní blog a tam pouze a jen 1 publikovaný příspěvek. Není to škoda? Když budete pravidelně psát vlastní články, máte hned další obsah na Google+ či další sociální sítě. Je fajn, že na G+ máte galerii vozů, ale proč všechny odkazy vedou na titulní stránku webu?