quiced píše:
Zdravím všechny,
asi před měsícem jsem pro svůj shop for-fighters.cz vytvořil PPC reklamu pomocí Google Adwords. Za tento měsíc mám podle Google Analytics míru okamžitého opuštění 52%, je to moje první PPC reklama proto nevím zda je toto číslo vysoké či ne. Mě osobně se ale zdá velmi vysoké. Zajímal by mě Váš názor, případně čím to může být, že je míra okamžitého odchodu tak vysoká, zda je to například špatným designem atd..
Díky za odpovědi.
Skús prosím konkretizovať, o aký web ide a tiež to, kam smeruje reklama. Či na kategóriu, produkt, zľavový leták a podobne. Je to veľmi dôležité.
Čo sa miery odchodov týka, tak to je tiež relatívne. V zdarma dostupnej verzii Google Analytics je jeden nedostatok. Ak človek príde na web, napríklad z RSS čítačky. Prečíta článok a zavrie web, tak Google vyhodnotí 0:00:00 čas na stránke a miera odchodu tohto návštevníka je 100%, lebo nevykonal žiadnu akciu. Ale mohol si to dať do záložiek a vrátiť sa. Alebo poslať kamošovi.
Ešte dodám, že pri veľkých mediálnych kampaniach je miera odchodu až do 95%, takže tvoje číslo nie je až také hrozné