Homer píše:
V tom PDF píšeš: "Parametry kvalitní domény : Popisnost, zákazník by měl čistě z domény dokázat určit, co na stránkách může hledat."
Takže Aukro, Alza, Google jsou podle toho nevhodně zvolená doménová jména.
Je to častá otázka v domainingu je právě, jestli je lepší drahá, popisná doména např. hracky.cz nebo peníze dát do marketingu a zaregistrovat třeba Pongo.cz. Záleží na penězích, know-how atd., za možné považuji obě cesty. V dokumentu zmiňuji i budování firemního brandu.
"Výjimka přichází v případech, kdy je cílem budovat značku.Tehdy se doporučuje používat spíše
doménu korespondující s názvem firmy."Pokud tohle téma někoho zajíma tak na BBC byl nedávno - David Placek, the founder and president of Lexicon Branding - od 7:30 na
http://downloads.bbc.co.uk/podcasts/worldservice/bizdaily/bizdaily_20111221-0918b.mp3-- 18.01.2012 18:03 --
alijosha píše:
Podle mě je též název domény naprosto fuk, kdyby záleželo jen na názvu, tak víc jak 90% úspěšných projektů nikdo nezná!
Samozřejmě, že nezáleží jen na názvu, ten může pomáhat nebo naopak škodit.