Marketing

Gonza
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 97
Registrace: 19.11.2010
Ahoj,
právě řeším s klientem propagaci e-shopu. Jako jednu z možností je i reklama pomocí letáků.
Je to užitečná reklama nebo bychom na ni měli rovnou zapomenout?
Jedná se o e-shop s věcmi okolo miminek.

Děkuji
Člověk začínající s Joomlou!

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
No neviem, pravidelne mi chodia letáky a čo som pozoroval aj ja, ako na nich reagujú taký rodičia, starí rodičia a tak, tak väčšinou pozerajú iba letáky z potravín alebo elektra, no možno by to mohlo zaujať každú plánovanú mamičku... Každopádne by to chcelo vyskúšať, lebo dá sa len veľmi ťažko povedať, či to bude efektívne pre teba. Myslím, že pre tie letáky, ktoré chodia to asi výhodné je, lebo chodia pravidelne každý týždeň...

berkas1
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 220
Registrace: 17.10.2010
Orguesta
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 93
Registrace: 12.11.2010
Je plno lidí co letáky hned vyhazují a je plno studentů - roznašečů, co to ani neroznesou a hodí to do nejbližší popelnice. Pokud to máš za dobrou cenu, zkusit to můžeš.

Patriot
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 27
Registrace: 26.11.2010
Na letáky se vykašli. Podle mě vyhozené peníze, možná nějaké procento objednávek bude, ale bude to neúspěšná reklama.
Patriot - vlastenec, takový domácí všeuměl :)

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Tak já nevím, ale u mě má leták rychlou cestu. Projedu, jestli mezi nimi není nějaký dopis a hned hážu do popelnice pod schránkou. Takže je otázkou, zdali toto má nějaký užitek, jsem-li sám a jestli není lepší peníze investovat jinam. Já osobně bych to do letáků asi nedal.

Štěpán L.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 31.10.2010
Místo letáků mají velkou účinnost letáky nebo samolepky v metru

meisy
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1
Registrace: 26.02.2011
Orguesta píše:
Je plno lidí co letáky hned vyhazují a je plno studentů - roznašečů, co to ani neroznesou a hodí to do nejbližší popelnice. Pokud to máš za dobrou cenu, zkusit to můžeš.



nevyhodí, pokud to necháš roznášet (ne na vlastní pěst) tak to kontrolují - náhodně se ptají lidí z města/obce, jestli ten konkrétní leták dostali

Kusi
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 162
Registrace: 02.12.2010
Ja mám s letákmi pozitívnu skúsenosť, no záleží od témy a lokality.

Najlepšie je prepagovať eshop so všeobceným sortimentom, alebo so širokým záberom, ako je napríklad Alza, alebo Mall. S tovarom pre mamičky je to trochu horšie, no stratégiu by som pravdepodne zvládol.

V prvom rade treba zistiť, kde je cieľová skupina.
Môžeš ísť do Brna alebo Prahy a hádzať to do schránok, ale koľko je v jednom vchode mamičiek, jedna, dve? a schránok 20, 30? To sa podľa mňa neoplatí.
Rozdávať to v nákupnom centre? A koľko je tam mamičiek, prípadne takých, čo hneď budú kukať eshop? To sa tiež neoplatí.

Ja mám dva návrhy. Prvý je, aby išla hora za Mohamedom, teda ísť na detské ihriská, do blízkosti škôlky (materskej školy) a podobne. V materskej škole im daj pár plyšákov, a letáky, nech to dajú všetkým deťom, mnoho z detí v škôle má totiž mladšieho súrodenca. Na detských ihriskách, v parkoch, alebo v bábkových divadlách (pre malé deti) máš priamo svoju cieľovku. A nech to neodmietnu, pribaľ k tomu cukrík alebo lízatko, ľudia budú mať prvú skúsenosť pozitívnu. Nesmieš im to ale nanútiť. Mamičky, ale aj babičky si to s radosťou zoberú a prečítajú.

Môžeš spraviť aj to, že mamičky oslovíš na dotazník, aby si zistil, čo chcú, o čo je záujem, čo im vadí a podobne. A keď to vyplnia, dáš im leták, kde bude na konci kód na zľavu, cca 5-10€, teda 100-200 kč.

Ak potrebuješ poradiť, kľudne mi napíš na tomas@stonet.sk.

Mlicnak
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 6
Registrace: 14.09.2011
Letáky sú vyhodené peniaze... Osobne poznám ľudí čo hneď ako ich dostanú ich vyhodia.

Milan_B.
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.43/5

Příspěvky: 638
Registrace: 03.12.2010
Musím souhlasit že jsou to vyhozené peníze. Spousta lidí to vyhodí aniž by se na to podívali. Radši bych dal reklamu do rádia, ...

Marek L.
WD Trader: 4.38/5

Příspěvky: 1382
Registrace: 14.02.2011
väčšina letáktov, ktoré nám dorazia do schránky skončí v koši bez toho, aby som sa do nich pozrel, na druhú stranu niektoré sú zdrojom zaujímavých nápadov..

-kst-
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.31/5

Příspěvky: 243
Registrace: 13.11.2010
Letáky do schránek jsou podle mne opravdu vyhozené peníze, pokud nejsi velká firma a nebuduješ si brand.

Ale na druhou stranu si myslím, že jsou celkem funkční letáky které necháš někde ležet a vezme si je jen ten, kdo má o danou věc opravdu zájem. Třeba v čekárnách u doktora máš spoustu znuděných lidí, kteří přečtou téměř cokoliv, co jim hodíš pod nos. A pokud je nabídka zaujme, leták si odnesou.

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
I já mohu potvrdit, že letáky jsou o ničem a moc lidí už je dneska neprohlíží. Jediné jejich využití je, pokud nejsou z blbého materiálu na podpal grilu, krbu atd. Proto bych uvažoval spíš o jiném druhu reklamy.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Gonza píše:
Ahoj,
právě řeším s klientem propagaci e-shopu. Jako jednu z možností je i reklama pomocí letáků.
Je to užitečná reklama nebo bychom na ni měli rovnou zapomenout?
Jedná se o e-shop s věcmi okolo miminek.

Děkuji


Pokud má výdejové místo zboží a bydlí třeba na sídlišti tak proč ne? Lidi si to u něj online koupí/výberou zboží jakmile jej dostane pošle email a na výdejovém místě si to pak mohou vyzvednout/zaplatit. Je to něco jako jít do obchodu, jen už tam bude vybrané zboží připravené :)

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se