radep píše:
Zkusil jsem se zaregistrovat, napsal článek a přidal banner. Uvidím.
U takových affilů bych ale chtěl vyzkoušet produkt.
Co tak poslat testovací balíček ?
Klidně bych odpověděl do " Napište nám....
Hned by se mě líp propagovalo :D.
Příští týden jedu na ryby, tak jsem mohl mít o jídlo postaráno.
Ceny trochu jinde, než v supermarketech. Pokud je jídlo chutné a vařené s láskou, proč ne.
Držím palce.
Já to jídlo sám zkoušel (a natočil videa) -
https://www.youtube.com/channel/UCFPT4F ... Q8PBqJpk4QTo jídlo je fakt moc dobré :-)
Dej mi vědšt, pokud budeš potřebovat pomoci s propagací.
Jarda
-- 16. 08. 2017 11:33 --
m1ch3l píše:
Ty ceny jsou za instatní/polotovar jídlo trochu moc... Záleží teda na té kvalitě, ale to člověk nezjistí dokud to nekoupí.
Já bych si to klidně aj koupil na doma, když nemám čas a potřebuji rychle něco teplého do žaludku, ale furt je tu ta cena + doprava...
Btw: ta doména se mi líbí: hamham.cz :D
Díky za názor, předám majitelům e-shopu :-)
-- 16. 08. 2017 11:35 --
Alesi píše:
ta anketa neni moc dobra, podle em totiz neni dulezite ani jedno z toho jednotlive, ale je dulezite spojeni vicero faktoru, hodne dela komunikace obchodu s affiliaty, protoze obchod, ktery chape, ze affiliati jsou spolupracovnici, kteri prinaseji svoje znalosti, praci a cas a davaji tak obchodu vydelat a taky se tak k nim chova, pomhaa jim nejvyssi moznou merou (vychazi jim vstric s reklamnimi materialy, provizemi a zkratka s nimi jedna jako s nekym koho je treba si udrzet) je vzdy pred kymkoliv kdo to ma jako bokovku a na affilaky tak nejak "kasle"... Ale ten druhy faktor neni ani konverzni pomer, ani vyska provize, ani prumerna objednavka nebo delka cookies (nic proti, ale zakaznik co nenakoupi hned nebo do par dni uz se stejne v 99% pripadu znovu nevrati - takze k cemu cookies na X mesicu?) ale navratnost investice... Ktera zavisi na vsech techto faktorech. Nedelal jsem nikdy affiliaty ktere mi treba pri investovanych 10 tisicich vratili jen 11 tisic... proc bych to delal kdyz bylo X affilu co mi pri teto investici vratili klidne 20 tisic... coz znamena ze ta anketa kde jsou ty jednotlive parametry oddelene vlastne nemuze byt pro opravdoveho affilaka spravne, vzdyt proste konverzni pomer neznamena nic kdyz prumerna objednavka bude miniaturni a nebo naopak prumerna objednavka co ej miniaturni nemusi byt nutne vubec spatne kdyz bude obri konverzni pomer a vysoka provize... Vsechno je to o vystupech a ten proste nezavisi an jedinem parametru ani zdaleka...
Souhlasím s tebou, trochu jsem doufal, že lidé označí více faktorů, proto jsem to povolil. Jinak pro mě když se podívám do partnerské role je nejdůležitější 1) provize 2) průměrná objednávka 3) konverzní poměr, další věci nejsou v podstatě důležité, protože na základě těchto paramterů jsem schopný spočítat hodnotu návštěvníka. Cookies jak říkáš jdou do háje velmi brzo po úvodním kliku.
Díky každopádně za dlouhou zpětnou vazbu, vážím si toho