Jak se společnost O2 staví k platícím zákazníkům? Byl jsem u této společnost pěknou řádku let. Bohužel však takto velké společnosti jedince moc neřeší. Jako je tomu bohužel i jinde. Za ukončení služeb stál fakt toho, že služby prakticky za zadní stranou smlouvy zrušili a jediné vyjádření je prý na faktuře. Má každý čas číst faktury? Bohužel by jste měli. Odvětilo O2. Žádná oficiální forma upozornění toho, že po vyčerpání FUPu omezí data, jsem se bohužel nedočkal. Je však hezké, že mi na email chodí další nabídky. Kde je však informace o ukončení „pomalého internetu“? A určitě se této informace nedočkali i další zákazníci. Proto jsem se rozhodl poslat dopis na ČTÚ – Český telekomunikační úřad.
Podal jsem vůči O2 reklamaci na změnu podmínek a chci otevřít možnost námitkového řízení. Je to forma sebereflexe a obrany před tím, že mě prakticky omezili v užívání služeb, které jsem s nimi podepsal. Celá skutečnost nastartovala 15. července. Další informace ohledně mobilních dat a toho, jak na telefonní lince prakticky klamou své uživatele si můžete přečíst v dopise, který jsem na ČTÚ zaslal. O dalších informacích budu samozřejmě informovat v jednom z dalších článků. Smluvní pokutu bohužel platit nebudu, cítím se smluvně společností O2 okraden.
Kde je pravda? Důkaz, že se nejedná o doplňkovou službu (O2 tvrdí, že se jedná o doplňkovou službu, kdy vám zpomalí internet), jak tvrdí O2, přidal do komentářů jeden z návštěvníků. Stejně tak si můžete všimnout dole v komentářích, jak aktuálně napsal Jaroslav Neubauer, Guru pro Social Media, O2. Služba „pomalého internetu“ je jasně zakotvena v podmínkách a parametrech služby O2. A to je fakt!
Info:
http://freebit.cz/o2-za-zady-smlouvy-me ... usi-mlcet/