Po designové stránce je to myslím si dobré, spíše jako potencionálního zákazníka by mě zajímalo, co mohu od vás očekávat, tedy jaký bude další krok, jakmile vyplním kontaktní údaje a další informace? Zobrazí se mi srovnávač hypoték jak je slibováno v úvodu nebo je v tom háček a zavolá mi finanční poradce s konkrétní nabídkou?
Další věcí je název samotný "Jihočeská hypotéka" je to hodně lokálně svázané s konkrétním krajem a pokud bych teoreticky bydlel v Ostravě, mám šanci získat od vás hypotéku? Ano, sice uvádíte ve výhodách možnost srovnání hypoték z pohodlí domova, ale jakožto příchozí návštěvník vidím jako první název "Jihočeská hypotéka" a řeknu si: "Aha, tak tohle je jen pro obyvatele jižních Čech, kteří si hypotéku zřejmě musí dojednat osobně, tak jdu jinam .." . Na druhou stranu proč ne? Pokud rozjedete lokální marketing a budete cílit jen na Jihočechy, určitě máte šanci zákazníky oslovit.
Možná by proto stálo prohodit jednotlivé sekce, tedy nejprve zákazníky informovat - kdo jste za firmu, jaké výhody mi přinese sjednání hypotéky přes vás a pak teprve zákazníka motivovat k vyplnění kalkulačky. Na většině firemních webů také není hned v záhlaví kontaktní formulář na titulní stránce a pak hlavní info o firmě, nabídka služeb či reference.