Web sám o sobě šanci na úspěch nemá, záleží na vás jako provozovateli webu, jak zapracujete na marketingu a hlavně také na obsahu. Návštěvnost je jen jeden údaj z mnoha, určitě stojí zato se podívat třeba jaká je míra opuštění, jestli se návštěvníci vracejí? To aspoň trošku napoví, jestli sem lidé jen zabloudili a nebo se sem pravidelně vracejí pro nové informace?
Momentálně je na webu jen pár řádků o každé zemi, což je opravdu málo. V tomhle směru mě jako uživateli nabídne samotný Google mnohem více informací v rámci Knowledge Graph (to je ten diagram znalostí vpravo) třeba při zadání výrazu Belgie:
https://www.google.cz/#q=belgieO Belgii mi Google zobrazí přehledně uspořádané nejdůležitější údaje, vlajku, mapu + tipy na zajímavá místa, či destinace. Pro další podrobnější informace mi nabízí hned odkaz na Wikipedii a celou stránku o Belgii. Tedy najdu vše co potřebuji.
Na druhou stranu, nemá smysl dělat druhou Wikipedii na webu evropske-staty.cz ale spíše se vydat jinou cestou. Co třeba návštěvníkům mimo jiné doporučit TOP 10 nejlepších hotelů v dané zemi např. dle Booking.com, který mimo jiné nabízí partnerský program, takže máte šanci do budoucna web monetizovat. Dále třeba uvést TOP 10 nejlépe hodnocených restaurací, nejnavštěvovanější památky atd. Stejně tak spolupráce s cestovními kancelářemi, sice takových webů jsou u nás desítky, či stovky ale jak jsem napsal v úvodu, záleží na vašem přístupu k rozvoji samotného webu.