To, že někdo neví jaká je opravdová cena by v tomhle případě nemělo hrát roli.
Pro uzavření kupní smlouvy je nutná shodná vůle obou stran uzavřít smlouvu, která bude mít všechny podstatné náležitosti (což cena bezesporu je). Alza si to trochu komplikuje tím, že to co je na stránkách prezentuje v OP jako návrh na uzavření kupní smlouvy.
Navíc jestli někomu není zřejmé, že takováhle sleva není 70%, pak je podle mého pitomec a toho do takové míry právo nechrání :D Pokud nepočítáme instituty omezení svéprávnosti :D Navíc by zákazníci mohli vědět, že sleva se zpravidla uvádí z ceny počáteční, za kterou se to ale mnohde prodávalo jen na začátku. To ale uznávám, řada zákazníků vůbec netuší.
Marketing by to byl dobrý, to ano. Na druhou stranu by byl cestou do pekel, protože zákazníci by dostali pocit, že na zboží mají v takovém případě vždy nárok. To by jednou mohlo potrápit nejen Alzu, ale každého internetového obchodníka.
Souhlasím, že je důležité se zákazníkovi za vzniklou chybu minimálně omluvit.