Ahoj Webdeáláci!,
v několika málo příštích dnech chystáme spustit naprosto revoluční službu na českém/slovenském trhu. Naprosto unikátní a vhodná pro každého. Rádi bychom slyšeli Váš názor a zeptali se Vás co byste uvítali. Nejlepší nápady odměníme prémiovým účtem QuickSupport NONSTOP v hodnotě 2.499,- Kč na 2 měsíce.
Není to tak dávno co se kamarádi i přátelé začali věnovat tvorbě webových stránek, affilu a internetovému marketingu. Společně se o těchto tématech bavíme, občas si pomůžeme a vzájemně si poradíme. Zhruba před měsícem jsem na své weby nahodil live chat řešení. Všiml jsem si, že se mé konverze zvýšili o cca. 30%. Samozřejmě jsem se o tom nezapomněl pochlubit před kolegy. Do pár dní měli live-chat absoltně všichni. Po pár týdnech live-chaty začaly postupně z webů mizet. Kamarádi mi říkali, že to sice zvyšuje konverze, ale nemají na to, aby byli celý den na livechatu popř. najali zaměstnance. I já jsem s tím bojoval. A protože se říká, že nejlepší služba je služba, která Vám chyběla tak jsem se rozhodl založit QuickSupport. Najal jsem pár brigádníků na směny, a nabídl jsem kamarádům balíčky. Buď balíček s pevně stanovenou dobou (8-16 hodin) nebo variantu NONSTOP. První varianta stála 199,- Kč za měsíc, druhá varianta 1249 Kč za měsíc. Kamarádi na to samozřejmě přikývli a během tohoto měsíce jsme úspěšně spustili livechaty na několika webech. Momentálně máme zajištěno několik operátorů, kteří zajišťují provoz centra 24/7. Chystáme expanzi. Nyní jsme se rozhodli službu vydat i mezi obyčejné lidi. Chceme každému ukázat, že i za nízkou cenu může mít vlastní zákaznickou podporu. Co si myslíte o našem nápadu? Využili byste ho? Měli byste zájem? Jsou ceny adekvátní? Pokud by Vás nápad velice zaujal můžete nám napsat, rádi Vám poskytneme službu už před samotným spuštěním.
QuickSupport ve 5 krocích
1) Vyberete si požadovaný tarif a provedete platbu.
2) V administraci si vytvoříte nové webové stránky, uvedete odkaz a pošlete nám co nejvíce informací
3) Informace zaindexujeme, a web během pár hodin schválíme (popř. se Vás zeptáme na další informace)
4) Umístíte chat na své webové stránky, poskytnete kontakt pro předávání dotazů
5) Užívejte si, máte vlastní zákaznickou podporu.
Kdo jsme?
Managed zákaznická podpora pro Vaše webové stránky. Budeme odpovídat na dotazy zákazníkům.