Podnikání

Pan W.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 21
Registrace: 14.05.2014
Zdravím Vás,

mám dotaz, na který jsem prozatím na internetu nesehnal jasnou odpověď v případě prodeje zboží do zahraničí.

1) V případě, že prodám zboží do zahraničí a zákazník jej chce reklamovat, hradím poštovné já, případně i náklady na poštovné zpět k zákazníkovi?
2) Záruka, kterou poskytnu, musí být 24 měsíční (dle našeho zákona) nebo mohu dát omezené měsíce dle zákonů státu, do kterého zboží zasílám?
3) Lze případně vložit do reklamačních podmínek klauzuli, ve které bude uvedeno, že reklamace platí pouze pro území ČR?

Jedná se mi o to, že mnohdy je cena za poštovné mnohem vyšší, než-li cena zboží. Pokud bych musel hradit všechny náklady s tím spojené, asi by se ani nevyplatilo prodávat zboží mimo hranice ČR...

Díky za odpovědi.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Pan W.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 21
Registrace: 14.05.2014
Jednalo by se o prodej z e-shopu.

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Vše se řeší legislativou, z kterého státu zboží jde. Pokud není v podmínkách uvedeno jinak a legislativa to dovoluje. Při poruše zboží poštovné hradíš ty, pokud by záruka nebyla uznána, poštovné hradí kupující. Podle mě.
Provozuji www.FreeBit.cz nejen o smartphonech. Fandím iPhone 12 a Apple obecně.
 Jak si vytvořit papírovou peněženku na Bitcoin

Pan W.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 21
Registrace: 14.05.2014
Díky za odpovědi. :-)

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se