Nad vložením zboží do košíku rovnou z výpisu jsme uvažovali, ale nenapadlo nás, jak vyřešit výběr velikosti co možná nejefektivněji a aby to uživatele neotravovalo, nějaká vyskakovací oka se mi nepozdávala jako nejlepší nápad.
Abych řekl pravdu důvod nevím, prodiskutuji to s programátorem.
alijosha píše:
Tak vzhled jsem nehodnotil z důvodu toho, že každý má jiný vkus a třeba se majiteli stránek právě toto líbí. Ale za sebe mohu dodat to samé, vzhled je hooodně nevýrazný a nějaká změna by neuškodila jistě.
Nevidím budoucnost postavit business na grafice za 15k. Snažíme se lidem nabízet lepší službu a přehledný design dovolí uživateli se lépe soustředit na produkty zboží a není ničím rozptylován.
alijosha píše:
Ještě mě napadlo toto, když už jsme zmínili design:
Hlavička třeba kde by mohli být akce, nebo tak něco. Místo toho textu nabízíme Vám...... atd.
Logo lepší, aby mohlo být použito i na propagaci, toto mi příjde jen jako klasické písmo a kdekoliv by si ho propagoval zapadne, jelikož nezaujme na pohled a málo kdo ho pozná. A asi bych zvolil vícebarevnou variantu.
U košíku bych přidal alespoň malou ikonku košíku, aby byl výraznější.
S tímto využití hlavičky se do budoucna počítá.
Nad novou verzí loga uvažuji.
Vzhled košíku je v této podobě ještě nedodělán.
Moc děkuji za reakci a kritiku :)