Kritika webu postaveném na dropshippinguDobrý den, už jsem jednou podobnou otázku pokládal, bylo mi tehdy odpovězeno, že tento způsob podnikání není vhodný, respektive nedává marketingově smysl. "Nerespektoval" jsem toto doporučení. Udělali jsme hodně práce (např. i investice částečně do vlastního skladu) a z toho vyplývají mé další otázky:
- přehlednost eshopu, logická struktura, správné informace na správném místě, tedy je pro vás eshop přehledný a informačně přijatelný?
- rychlost webu, respektive jak se vám načítá?
- v přehledu produktů v jednotlivých kategoriích, např.
http://www.netshop007.cz/karnevalove-kostymy/, uvažujeme o větší fotce. Má otázka, myslíte, že by to pomohlo? S tím souvisí posloupnost informací, tedy název produktu, popis, dostupnost, fotka, klik na detail případně vložení do košíku, zdá se vám to takto OK? Co byste případně změnili?
- dostupnost produktu, kde uvádíme datum, kdy bude produkt skladem, myslíte, že je to přínosné, nebo je lepší uvádět jen jednoduše Skladem - Není skladem? Chápete v přehledu ty informace (skladem, dostupnost, případně datum)?
- twisto.cz, máte s tímto systémem zkušenosti a doporučujete ho?
- poslední otázka, budu vděčný za jakékoliv kritické zhodnocení webu a optimalizace. Komu se nechce psát, stačí mi, když web, respektive optimalizaci oznámkuje. Bude to pro mne důvod k zamyšlení a motivace k další práci.
Děkuji moc všem.