Mac píše:
Jako šlo by to. Co dát v CW o PP více vědět - více ho podstrčit?
Uživatel má tam i tam (CW i PP) stejné ID a třeba ve zmiňovaném detailu copywritera by se dala přidat podmínka ve smyslu:
jestliže má ID xxx v PP zařazený blog -> potom: "Na webech copywritera možnost PPP" a vypsat copywriterovy blogy, kdyby jich měl třeba hodně - pak možno do roletky?
+ pro usnadnění/zpříjemnění práce umožnit copywriterovi nové weby/blogy (má-li je a má-li o to zájem) přidávat i z CW profilu
symbioza dvou blízce příbuzných projektů?
Jj, tak nějak by to fungovalo jak jsme doteď plánovali.
raR2 píše:
Upřesnění bodu 1: Poptávka se blogerovi zobrazuje např. takto: Článek o samolepkách na zeď - výhody, z čeho se vyrábí, jak změní interiér apod. Článek by měl odkazovat na hlavní stránku <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kvalitnisamolepky.cz">www.kvalitnisamolepky.cz</a><!-- w -->, z anchor textu "samolepky na zeď a na kategorii <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kvalitnisamolepky.cz/detske/">http://www.kvalitnisamolepky.cz/detske/</a><!-- m --> z anchoru "dětské samolepky na zeď.
Takže bez odkazů v kódu, přijde mi to poměrně nepřehledné. Lepší by bylo, kdyby tam byly přímo klikatelné url.
Osobně Copywriting zatím nevyužívám, tak nevím, jestli by se dalo jednoduše a přehledně do něho implementovat i WP a PP. Každopádně si ale myslím, že je dobrý nápat CW a PP spojit.
Aha, tohle upravím. Někdy se to tam rozhodí. Copywriting obsahuje jiný editor a tam se tyto chyby nevyskytují.
janKali píše:
Vše spojené je v KUPčlánku a přehledné to je... Oto, je to spíše výmluva, že to není vhodné spojovat - já vím, ono je hezčí mít nahože 3 barevný tlačítka, než jedno.
Nejde o honění počtu pindíků nebo tlačítek. Jde o to, že mám rozpracovaný PPP systém a nechce se mi zahazovat již hotové práce. Proto jsou v jednání 2 verze a to:
a) udělat 2 projekty symbioticky propojené (stará myšlenka)
b) udělat to vše v jednom projektu
janKali píše:
A k tomu, jak tu někdo psal - několik systémů a ani jeden nedotažený - bohužel je to tak. Kdyby se dodělal jeden pořádně a pak se šlo na další, bylo by to lepší... Takhle tu v zapomnění leží už nějaký rok systém na prodej reklamy/odkazů a zapadl jen proto, že se Ota dozvěděl o KUPčlánku a musel být mermomocí honem první. Nakonec to bohužel pohřbil "testovacím módem", kdy nepochopil, že je to lidem jedno a následné smazání dat nepochopí.. Hold je to mladý snaživý hoch, který se snaží a chybí mu obchodní zkušenosti. Ty časem také mořná získá, bude-li u toho přemýšlet...
Nezapadl, myšlenku prodeje reklamy jsem opustil dříve než jsem se o Kupčlánku dozvěděl. Nezapomínej, že jsem ti prvně řekl o PayPostu načež ty jsi mi za měsíc poslal odkaz na Kupčlánek. Systém na prodej reklamy je výrazně komplikovanější než PPP systém. A do PPP systému jsem šel protože na tom trhu v té době chyběla konkurence, která na poli reklamy byla.
V současné době WebAds.cz je vypnutý, celý ten systém byl stavěn za účelem získání zkušeností, které jsem později použil do PayPostu. Při jehož tvorbě jsem nasekal také spoustu chyb, těm jsem se vyvaroval až s Copywritingem, který je podle mě dotažený projekt.