Mac píše:
tak na žádné sub nic nemám, představ si, že zesportu.info je nahráno na zesportu.cluboftraders.com, co je pro cluboftraders.com lepší?
a) zesportu.cluboftraders.com přesměru na cluboftraders.com
b) na zesportu.cluboftraders.com nahodím trochu textu (když už subdoménu teda mám a nechci se ji vzdát, pro lepší pochopení použiju tvoje slova "Na subdoménu teď odkazuje několik desítek webů...")
přebírám si tvůj dotaz vůbec správně ať ze sebe nedělám zbytečně debila? máš subdoménu a přemýšlíš nad tím, jak z ní vytěžit co možná nejvíce pro doménu?
Jde o to, že domény s menší historii ale lepé vytvořenou webovou architekturou maji lepší postavení v SERPu. tzn. udžet web se subdomenou dá větší práci, nežli mateřskou doménu, která odkazuje na podstránku. protože wubdomena je vyhledávačem brána jako nový web, zatímco podstránka vede k posilání hlavní domény.
pak jsou tu také sfinance.cz Seznamu nebo i Nova využívá své mediální síly.
Subdoména nebo microsite ti sice posilují koncový web, ale to platí hlavně pro Google. Seznam bere vetší relevanci pro podstránky a obsahově bohatší weby.
Mám teď dubdoménu na 2. straně vyhledávače na vysoce vyhledávané KW a přemýšlím o tom, jestli zabít pozici, kterou jsem dosáhl a budovat novou webovou architekturu pro podstránku domény, která má teď z hlediska historie statut 10/10.
-- 30. 12. 2013 19:39 --
xmrnv100 píše:
To si nemyslím, podívej se např. na IDNES jak řeší své rubriky Sport, Kultura, Finance, ...
teď si kápnul zrovna na jednu megasíť . mají třeba finmarket.cz nebo lidovky.cz apod. - obě využívají subdomény. Je za tím hodně práce, nadruhou stranu jsou tu projekty, které mají hodně zpětných odkazů a dosahují stejné efektivnosti.