Volná diskuze

VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
Ahoj,

chtěl bych se zeptat, zda je vhodnější použít pro objednávku rovnou formulář uvedený pod nabídkou nebo raději použít tlačítko s odkazem na rezervaci, který přesměruje klienta na stránku s formulářem.

Takto mam rovnou formulář pod konkrétní nabídkou http://www.wellnesspobyty.info/products ... u-nastup-/ a teď jsem četl, že je dobré mít tlačítko s odlišnou barvou od designu webu, aby to co nejvíce upoutalo oko návštěvníka.

Nemáte někdo zkušenost, co lépe funguje?

Honza

losperos
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 94
Registrace: 26.03.2012
Tlačítkem nikdy nic nezkazíš, zvlášť, pokud máš ten form až dole. Hlavně na tom tlačítku je potřeba mít výrazně napsáno NEZÁVAZNÁ - jakmile tam napíšeš rezervovat hotel, nebo něco podobnýho, tak se rozluč s klikáním.

Jenže v tvým případě je tam hodně chyb, například
Cena relaxačního pobytu: 2790,- Kč za osobu a pobyt
Platí v období 15.03. - 20.12.13

máš až někde dole a celkem nenápadný. Tohle je přece ten tahák, který lidi zajímá a 95% lidí napřed hledá cenu. Máš tam prostě pár fotek a text, kterým se stejně nikdo nebude probírat. Co takhle udělat několik výrazných bodů, proč si vybrat zrovna tenhle hotel, prostě něco. Tohle je smutný tuctový ušlápnutý web. Doporučoval bych investovat do zkušeného webdesignera.

VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
Ahoj,

díky za názor. Bohužel v danou chvíli musím pracovat s tím, co mám k dispozici. Teoreticky to mohu prohodit a dát nejdříve balíček a až potom popis hotelu.

Samozřejmě tam mohu dát body s tím základním o hotelu, ale já osobně bych třeba nedal 6000,- za pobyt v hotelu, o kterém skoro nic nevím. Proto si myslím, že jsou ty základní informace důležité.

Honza

losperos
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 94
Registrace: 26.03.2012
VPB:

Samozřejmě, že jsou ty údaje důležité, proto bys je měl mít v několika bodech hned na začátku, abys vůbec přesvědčil lidi, že si mají přečíst popis hotelu, který mimochodem vypadá, že to psal člověk z realitky. Je to prostě nudný a utahaný.

Kdybys to měl například takhle (samozřejmě graficky zpracované):

Wellness pobyt v Krušných horách v hotelu Nástup ****

- luxusní čtyřhvězdičkový bezbariérový wellness hotel
- pokoje s vlastní koupelnou, TV, WI-FI a telefonem
- skvělý krytý bazén s vodopádem a masážními tryskami
- vlastní střežené parkoviště přímo u hotelu


Není to takhle lepší? Hned na začátek dáš lidem tolik informací, jako je v celém textu.
Jo a mimochodem mordic walking se píše nordic walking

VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
Děkuji a zkusím změnit. Ty texty jsou přímo od hotelů. On je špatný ( amaterský ) ten system, na kterém to je a limituje to v úpravách. Budu muset zkusit najít něco vhodnějšího. Každopádně díky za připomínky.

Honza

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
WP jsem už taky zkoušel :-) http://www.relaxacni-pobyty.eu/ Je to jen takový testovací web, tak mě hned nekamenujte :-)

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
peeeeta
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.83/5

Příspěvky: 2055
Registrace: 02.09.2012
No tak to já bych určitě do něčeho jako je webnode a podobné systémy nešel.
Nemohu si sám upravit co přímo potřebuji doprogramovat nějaký plugin a podobné věci.
Ale zase pochvala za to, že jsi na webnode dokázal udělat web, na kterým se dá zůstat.
Pokud jsem ti pomohl přidej mi bod tlačítkem [+]
Wedos aktuální slevy
 CZC slevové kupóny

VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
Díky. Ono to nějakým způsobem použitelný je, ale když chceš něco změnit, tak buď musíš použít widget druhé strany ( např. dlouho neměli vlastní formuláře ) a nebo to upravit přes CSS, což je dost nepraktický. Samozřejmě by bylo dobré, aby v seznamu produktů byla uvedená cena, ale tu mohu buď napsat do názvu nebo dát do náhledového obrázku, ale oboje je špatné řešení. Dá se ještě pohrát s filtry, ale to je opět dost komplikované.

dusivk
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 25
Registrace: 15.12.2012
VPB píše:
Ahoj,
Samozřejmě tam mohu dát body s tím základním o hotelu, ale já osobně bych třeba nedal 6000,- za pobyt v hotelu, o kterém skoro nic nevím. Proto si myslím, že jsou ty základní informace důležité.

Honza

Děláš web pro lidi jako si ty nebo pro lidi, co hledaj hotely a mají na ně peníze?
Od jara do pozima mě baví cykloturistika a celý rok RC modely letadel a aut.
A vše si samozřejmě fotografuji zrcadlovkou
 V létě nevíme, co s tou elektřinou

VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
A jak víš, že nemam peníze a nehledám taky hotely ?

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
FondilRS
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 4
Registrace: 01.03.2012
Já bych doporučil hodit (třeba zelené) call to action tlačítko ke každému pobytu nahoru a dolů, takhle je to dost nepřehledné a člověk to tam musí hledat.

VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
VPB
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 11
Registrace: 07.12.2012
Fotky jsou jasné :-) Díky. Ještě nějaké nápady na vylepšení dojmu? ( Mimo změny CMS )

Jak by působilo kdybych tam dal Rezervovat pobytový balíček za 2624,- Kč ? Cena by tak byla hned nahoře.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se