Volná diskuze

Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
Zdravím. Máte weby, u nichž máte hlavní příjem z PPC reklam? Připravuju pár nových webů zaměřených na určitá témata. dosud jsem věnoval jen financím. Zajímá mě u PPC jaký je u vás poměr návštěv/prokliků na 1/web na specifické téma, 2/ web na všeobecnou tématiku (blogy, inzerce apod).

Podle mých odhadů u specifického webu a dobře cílené PPC poměr 20návštev/1klik

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
to se nedá poptávko dle mého názoru takto určit
důležité a rozhodující je layout stránky a správné rozmístění, výběr formátu a zakomponování reklamních kodů, které ovšem musí nabízet relevantní reklamy, které budou přirozeně návštěvníka zajímat a schutí na ně klikne pokud tedy chceš dělat weby a monetizovat je PPC máš na výběr pouze AdSense se seznamem jen ztatíš čas. To vše ruku v ruce se zajímavým obsahem to platí i pro inzerce.

Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
to wico: jo, je mi jasné. PPC vubec se dá dost těžko zacílit. aby mi na sportovním webu zase neběžely půjčky apod. je někde kllikací reklamní systém, který nabízí lepší zacílení?
Uvažuju do budoucna, že web bude mít cca 100-500 návštěv denně (možná víc) x 5 webů. tak se tam napojí třeba eshop nebo nějaká reklama.

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
já se laicky domnívám, že adsense na rozdíl od rozflákaného skliku cílí na zájmy návštěvníků což je asi nejlepší zacílení například když někdo hledá celý den půjčky a pak přijde na tvůj web o fotbale (a pokud neni paranoidní a nemaže si pořád cache a cokies) tak se mu nabídnou půjčky, protože je předpoklad že ho to zajímá víc jak právě ten fotbal i když tam čte.
Nejdřív počti co o tom co chceš, protože nevíš na co se ptáš připadá mi že jsi magor

Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
to wice: myslim, ze jsem to napsal srozumitelne. mam treba web na trika, mam tam PPC reklamu, kde je obleceni a jazimalo me jaky je pomer navstev/kliknuti. Ja mem projekty zalozene hlavne na affiliate.
Stacilo naspat "mam web na prodej ... a ze 100 návštěvníku mi prumerne denně klikne na PPC reklamu 5 lidi" - cilena reklama
"mam blog na ruzna temata a na PPC reklamu mi ze 100 lidi klikne 1 clovek"
pochopil?

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Nepochopil

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
to mac: netvrdim, ze tvuj web musi navstevovat presne 100 navstevniku...jen se mi jednalo o pomer. chces rici, že ze 100navstevniku ti neklikne na PPC nikdo? (dobre, nebo tedy 10lidi z 10000navstev za den) :-D

to wico: uf. sorry, ale budes na me moc velky orisek :-D. vic "popolate" uz to napsat neumim

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
U udržovaných webů se spíše snažím přecházet na metriku CPM. Mám nějakou představu kolik chci vydělat a rozpočítávám to mezi jednotlivé reklamy. Ale mám také někoik těch MFA blogů :)
cestování/letenky (WP) - 5,34% (nejvíce dělají čtverce nad a pod článkem)
ekonomika (WP) - 1,34% (jen sloupec 160x600 v pravém sidebaru)
reklamní spoty (WP) - 0,23% (468x60 nad článkem, velké kostky v sidebaru na straně)
web o seo (Mediawiki) - 0,23% (728x90 nahoře, odděleno od obsahu aby se reklama nepletla)

Jinak u PPC se říká, že je dobré dosáhnout 5% (všechny plochy na stránce). Samozřejmě že snad každý máme MFA, co dává desítky procent, ale tam jde o ty kliky.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
to DRAGO: konečně někdo, kdo pochopil. dík za informace. ale to je hrozně málo!!! těch MFA tedy musíš mít hodně, aby tě to uživilo. Ale dík za informace. Hodnota kliku je cca kolik?

to MAC: tak to bych asi zvažoval weby zaměřit na jiné téma nebo změnit taktiku výdělku. ale chápu, že pokud píše o blogu, tak u toho asi malokdo klikne na reklamu.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Můžeš mi poptávko prosím vysvětlit abych se něčemu přiučil co ti přinesla konkrétně informace od Draga a jak ji využiješ?

Poptavka-zdarma.cz píše:
to DRAGO: konečně někdo, kdo pochopil. dík za informace. ale to je hrozně málo!!! těch MFA tedy musíš mít hodně, aby tě to uživilo. Ale dík za informace. Hodnota kliku je cca kolik?

to MAC: tak to bych asi zvažoval weby zaměřit na jiné téma nebo změnit taktiku výdělku. ale chápu, že pokud píše o blogu, tak u toho asi malokdo klikne na reklamu.

Poptavka-zdarma.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1915
Registrace: 22.05.2012
to WICO: připravuji pár sportovních webu, kde očekávám denní návštěvnost cca 100-500/den na 1 web (za předpokladu, že dostanu weby na KW na 1.místa - což vidím, že by neměla být taková fuška jako u půjček). Zajímá mě jaký tip reklam mám zvolit a co od toho očekávat. Samozřejmě to stejně zkusím, ale zajímá mě to předem. Statistiky jsou muj denní chleba, takže podobné otázky se tu určitě ještě objeví.

Jinak si myslím, že tyhle informace nejsou prospešné jen pro mě.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
Michal Kubíček
Uživatelský avatar

Administrátor
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 240
Registrace: 27.09.2011
Adsense serviruje reklamu za a) podle kontextu webu a za b) podle preferenci uzivatele (navstevnika), takze klidne na webu o sportu muzes mit pro konkretniho uzivatele reklamu na kuchyne (protoze v poslednich 30 dnech navstivil konkretni web kuchynskeho vyrobce). Takze tak jak, se na to divas, je dost zkreslujici.

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Já třeba často v práci chodím do našeho eshopu, reklama se mi pak na eshop víceméně zobrazuje všude, kde je AdSense.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se