basti píše:
Ne že bych byl jejich fanouškem, ale čím se prezentace této trojice liší od jakékoliv jiné reklamy? Reklama lže, uvádí zavádějící informace způsobem, který zákazníka mate, vzbuzuje často strach (či závist) a cílí na děti. Všechno z toho je na black listu co se nesmí i podle zákona, přesto je to v každé druhé reklamě. Žádná 100% garance vrácení peněz, žádné informace nebo produkt zadarmo, takže potom kdo je tu sviňák? Největší (mně známý) Jeníkův produkt je LeaguSpy, takže sázení, což je hazard a statisticky jednoznačně pro "zákazníka" díra na prachy, navíc na tom vzniká patologická závislost.
Neúčastnil jsem se ani jednoho kurzu, ale spousta metod Pavla Říhy i Jirky Čmolíka funguje a není to žádný podvod. Některé psychoterapeutické metody můžou neznalému člověku připadat pošahané, ale fungujou a používají se i na vědeckých pracovištích. Takže být některýma, radši držím pysk a hledím si svých stráneček narvaných hazardem, pornem, svých MFA, PR webů a linkfarem či stránek prošpikovaných PPC ;)
příspěvek měl být určený k zamyšlení nad podstatou nabízení služeb marketingového/psychologického školení,né zda někdo uvádí klamavou reklamu či ne. Za 10000 Kč za kurz (nebo kolik přesně stál školící kurz) bych si představoval čas nabitý vedomostma, zkušenostma a radama a né hopsání pana Kirše (nemám nic proti jeho přitepleným tanečním kreací - jako vsuvka maskota kurzu ideální).
Chápu, že měla kreace nejspíš být součástí
ice breakingu . Jen doufám, že tento celý kurz nebyl jen ice braking :-D