Marketing

Web-Automatics.com
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 134
Registrace: 05.05.2013
Čauvec, tento týden rozjíždím e-shop a přemýšlím o počátečním marketingovém tahu.
Počítám s Zbozi.cz,Heureka.cz co by jste doporučili dále ? Pokud máte nějaký článek, rád si ho přečtu :)

Díky

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Nejprve kvalitní e-shop, tedy aby byl užitečný i pro uživatele (bohaté popisky produktů atd.) a dále k vyjmenovaným porovnávačům i PPC reklamu.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Web-Automatics.com
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 134
Registrace: 05.05.2013
K PPC --> Google,Seznam.... a co facebook ? Myslím tím PPC, vyplatí se to ?

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
No, nejsem sice žádný sociální expert, ale řekl bych, že Facebook ti reálné objednávky moc nepřinese. Na druhou stranu přes něj můžeš dostat název e-shopu do povědomí lidí. Takže je jen a jen na tobě, jak si to přebereš ;-).
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

stephan
WD Trader: 4.75/5

Příspěvky: 661
Registrace: 12.01.2012
Pokud bude eshop spatne navrzen, tak je zbytecna utracet za traffic. Prvne se zamerte na kvalitni a rozsahly obsah, hezky a ucelny design, mezitim se zabyvejte klasickym seo a az vsechno budete mit aspon trochu vyladene, tak investujte do PPC.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Web-Automatics.com píše:
K PPC --> Google,Seznam.... a co facebook ? Myslím tím PPC, vyplatí se to ?



Na sociální sítě se vy... Přes ty zpravidla neprodává nikdo. Proto se ani nechytili e-shopy přímo na FB apod. Lidi tam nechodí kvůli nákupu a tak to i vypadá...

Do PPC jdi až tehdy, kdy budeš mít e-shop odladěn a budeš si 100% jistý, že to je ok... Nejprve tam pusť testovače, ať ti najdou chyby a pak to teprve dávej mezi lidi... A pak platí to co už bylo psáno - chce to mít užitečný obsah atd... Není to jen o reklamě, ale o nabídnutí lidem více než ostatní...

bsteeer
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 65
Registrace: 01.11.2011
V podstatě souhlasím s janKali. Sociální sítě využívej spíš jako prostor pro sdružování komunity než prodejní kanál. Facebook PPC nejvíce záleží na druhu sortimentu. Sklik a Adwords se takto opět dá těžko odhadovat, když neznáme sortiment a tvé schopnosti :-) Osobně i pro tebe bude nejlepší se ubírat směrem, který zmiňoval alijosha.

stephan
WD Trader: 4.75/5

Příspěvky: 661
Registrace: 12.01.2012
Pokud by byl sortiment eshopu zamereny na mladsi populaci, tak bych mozna vyzkousel i viralni marketing od ViralBrothers. Ono se to nezda, ale oni maji neuveritelnou silu pritahnout traffic.

Miskin
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 249
Registrace: 25.01.2012
Tak nám ten eshop ukaž :) PPC vychází většinou levněji na SKliku (0-30%). A heuréku i zboží placený.

IneX
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 20
Registrace: 20.04.2012
FB ako predajny kanal funguje, ked uz mas vybudovanu klientelu, tzn. ludia ktory v eshope nakupili "lajkli" eshop na fb a odoberaju novinky. Ale urcite sa oplati investovat par kaciek do reklamy aby sa dostal do povedomia ludi
Nekomerčné, nekompromisné, netolerantné oblečenie HardStreet shop http://www.hardstreet.sk
Mohawk čiapky http://funnyciapky.sk

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
IneX píše:
FB ako predajny kanal funguje, ked uz mas vybudovanu klientelu, tzn. ludia ktory v eshope nakupili "lajkli" eshop na fb a odoberaju novinky. Ale urcite sa oplati investovat par kaciek do reklamy aby sa dostal do povedomia ludi


Nesouhlasím, u 99% oborů to nefunguje.

Web-Automatics.com
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 134
Registrace: 05.05.2013
E-shop ještě není definitivně dokončen, samozřejmě ho sem později postnu :) Jinak ten facebook nejspíš vyzkouším a to ViralBrothers můžu zkusit taky.
Rád bych byl aktivní i přes facebook (různé slevy,diskuze se zákazníky...)

David.cuchrac
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 1
Registrace: 05.05.2013
Facebook stránky a celkovo sociálne siete používaj iba na informovanie ľudí o tom, že máš niečo nové na sklade alebo prišli nejaké nové bačkurky ktoré majú teraz neuveriteľnú akciu až x%, proste nato, aby si tých ľudí informoval nie na cielený predaj. Socialna sieť ti možno prinesie o 1-2 objednávky denne viac ale to ťa veľmi nezachráni. Ja som zástancom toho, že prvá vec ktorú by si mal urobil je krásny design ktorý zaujme oko zákazníka/kupujucého. Osobne pokiaľ prídem na stránky eshopu kde vidím, že ten design je odfláknuty tak odchádzam. Ako môže niekto predávať kvalitné veci a zaručovať 100% spokojnosť keď sa nevie postarať ani o prvotný dojem.

Rada: Dbaj na design, naozaj veľa zaváži. Ponúkaj niečo, čo tu ešte nie je alebo to ponúkaj lacnejšie ( samozrejme nie úplne lacno, že sa tomu ani nedá veriť -> v tom prípade k tebe zákaznici nepôjdu lebo si budú myslieť, že si nejaký fake ), neboj sa dôkladnejšie popísať produkt ako to je na ostatných eshopoch, facebook používaj ako sprostredkovanie informácií ľuďom ktorý na stránkach necampujú, PPC sa ti oplatí a však uvažuj o tom, či ti ide skôr o facebook užívateľov alebo o reálne objednávky ;)

Prajem ti veľa zdaru !

IneX
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 20
Registrace: 20.04.2012
janKali píše:

Nesouhlasím, u 99% oborů to nefunguje.


prevadzkujem 2 shopy s oblecenim, vzdy ked pridam na shop novy produkt, hodim link aj do prislusnej fanpage. nastenost stupne aj o 200% oproti priemeru a cca 7% tvoria konverzie, kde nastevnik z Fb spravi nakup ;) samozrejme oba eshopy su dost uzko a presne mierene na cielovu skupinu, ktora ma o dany tovar zaujem. nejedna sa o znacky typu adidas, nike apod komercne haraburdy...
Nekomerčné, nekompromisné, netolerantné oblečenie HardStreet shop http://www.hardstreet.sk
Mohawk čiapky http://funnyciapky.sk

m1ch3l
WD Trader: 4.62/5

Příspěvky: 343
Registrace: 16.06.2012
alijosha píše:
No, nejsem sice žádný sociální expert, ale řekl bych, že Facebook ti reálné objednávky moc nepřinese. Na druhou stranu přes něj můžeš dostat název e-shopu do povědomí lidí. Takže je jen a jen na tobě, jak si to přebereš ;-).


S tým bych ani tak nesouhlasil. Reklamy na FB mě už 2x svedly si něco koupit :p

Jinak co se týče FB, tak bych rači koupil nějakou dobrou FB skupinu s tisíci fanoušky a do ní míchal reklamu na e-shop.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
IneX píše:

prevadzkujem 2 shopy s oblecenim, vzdy ked pridam na shop novy produkt, hodim link aj do prislusnej fanpage. nastenost stupne aj o 200% oproti priemeru a cca 7% tvoria konverzie, kde nastevnik z Fb spravi nakup ;) samozrejme oba eshopy su dost uzko a presne mierene na cielovu skupinu, ktora ma o dany tovar zaujem. nejedna sa o znacky typu adidas, nike apod komercne haraburdy...


Ano, máš svoji stránku na něco zcela unikátního, co jinde nění. To si to 1%... ALe pro ostatní tohle nefunguje... Ani když mám na SvětBot.cz, kde jsou REÁLNĚ sebraní uživatelé, pracuje se s nimi atd, tak i 6000 lidi uděla navstevy, s tim souhlas, ale nakupy minimalni - je to nejdrazsi prodejni kanal.

martinecek2000
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 110
Registrace: 07.06.2013
Tak jsem trochu hledal,a jelikož je tu asi vše řečeno tak jsem vám našel toto http://sluzby.heureka.cz/ zvýší vám to zisky takže doporučuji zkusit,avšak trochu zaplatíte :D

javojta
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 6
Registrace: 07.06.2013
Celou řadu užitečných článků o e-shopu máš tady http://blog.webnode.cz/category/eshop/

enachod
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 12
Registrace: 15.11.2011
Některé užitečné články jsou i na http://webitech.cz/?s=shop

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Klíčové svou popisky a celkový text, pokud zákazník nenajde klíčové informace o produktu, jde ke konkurenci. Pokud nenajde to, co hledá, jde ke konkurenci.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se