Hosting

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
eXon Technologies: Věř mi, měl jsem možnost nahlédnout do systémů větších firem a je to problém. Všechno je propojené. Každý úkon navazuje na další. Nemůžeš jen tak něco do toho vložit a modlit se ať to funguje. Samozřejmě tyto věci se dají doprogramovat, ale většina firem má to do listy na rok dopředu.

hexageek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 147
Registrace: 22.03.2011
Otakar Pěnkava píše:
Díky mému příspěvku se mi už ozvalo několik firem. Budu se muset podívat se po nějaké náhradě. Hodně mi jich ale píše, že to neumí automaticky a musí třeba tu doménu registrovat ručně, což se mi moc nelíbí. Nebo to všechno umí, ale doména tam stojí 3x tolik co jinde.


Tam je potreba udelat drobnou upravu, kolega mi rikal ze mate extra pozadavek na dve veci ktere se tech kuponu tykaji..

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Dejte o tom vědět, že tam je nějaký extra požadavek, nemám problém počkat. Ale musím vědět, že se to řeší a nevyprchalo do prázdna. Komunikujte, nebojte se ukázat, že diskuze čtete a problémy řešíte. Problémy má každý, záleží ale jen jak se k nim postaví a jak je bude řešit.

hexageek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 147
Registrace: 22.03.2011
Problemy resime, ale nezlobte se vec kterou resime s vami sem nepatri. Kazdopadne narozdil od ostatnich prispivatelu jste zde pod svym realnym jmenem.
Hlavne se nechceme hadat se zakazniky prave pres online forum. Jednoduse se da predlozit zaznam z chatu, skype, emailu atd.. jenze to my delat nechceme. bereme to jako privatni komunikaci.

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
...

Corpse
WD Trader: 4.67/5

Příspěvky: 10
Registrace: 10.08.2012
Teda Macu Tys mu to teda nandal...dělá tady morály,že lidí tady nemají nicky pod reálným jménem..a přitom se sám nepředstavil...a já osobně neznám jeho identitu...domýšlím si ji....Když se řekne Hexageek..hned mně napadne jedno příjmení ..pan Kachlík...Vy jste,nebo nejste pan Kachlík?

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
...

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Mac píše:
A já myslel, že jsem si ho do profilu dal, tak jo no. :-)))


Máš jej vyplněno, ale nutné je povolit zobrazení v profilu. Protože je to už několikátý dotaz, dal jsem tam proužek s upozorněním.

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Mac píše:
A já myslel, že jsem si ho do profilu dal, tak jo no. :-)))



Jo to nás ho tam dalo více, pak zmizeli a pak se zase údaje "objevili", ale musíš si povolit jejich zobrazení... Nikdo si to nekontroluje, tak všichni co se nestydíme za to kdo jsme, jsme se staly anonymními...

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Prosím, věnujme se původnímu tématu diskuze. Věc s nezobrazujícími údaji v profilu řešme zde: chyby-f121/profil-t6165.html
Vysvětlil jsem tam i důvody proč je to tak jak je. Zobrazení je otázkou minuty a několika kliků v nastavení.

hexageek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 147
Registrace: 22.03.2011
Mac píše:
"reálným jménem" argumentuj až ho tu budeš mít taky ;-)


Prominte profil HEXAGEEK zde zastupuje znamou firmu kterou lze plne identifikovat v ramci ARESu, SOUDU, a dalsich registru.

Prezdivka Mac/kdokoliv jde tezko nekde identifikovat a overit..

Mac
WD Trader: 4.57/5

Příspěvky: 2236
Registrace: 17.09.2012
...

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Jakmile se diskutuje o kvalitách Hexageeku, tak zde nereagujete, ale jakmile můžete někoho pošpinit, že nemá v profilu údaje, tak jsou reakce skoro bleskové...

Co kdyby admini tohle téma uzavřeli? S podporou se tu nic (ani jinde) nevyřeší a jen to zase přejde v osobní útoky, urážky a nesmysly...


PS: MAC zde má bohužel pravdu, narozdíl od vaší jasně dohledatelné společnosti a to i přes to, že zaměstnanec jednající za firmu jedná jménem firmy... Podpis by se v takovém případě (pokud chceme být slušní a ostatní poučovat) skutečně hodil.

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Téma teď zamykat nebudu, ale poprosím o dodržování původního tématu diskuze a neodklánění se od ní. V opačném případě diskuzi zamknu.

Corpse
WD Trader: 4.67/5

Příspěvky: 10
Registrace: 10.08.2012
Konstatuji,že po zveřejnění mého příspěvku zde na podnikatelském forum Webdeal,se situace v rychlosti a kvality odpovědi podpory Hexageek zlepšila na rozumnou míru...,což jsem samozřejmně rád....Situaci jinak dál sleduji...Děkuji Webdeal,za to že existuje a též Hexageeku za přístup a ochotu k řešení mého problému,který ocenuji. S pozdravem Corpse

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Je hezké, že si zde zveřejnil, že po založení tohoto vlákna se vše v dobré obrátilo (aby také ne, když je to špatná reklama pro Hexu), jelikož to může být inspirace pro další, co mají problémy (i případně s jinými společnostmi).

Pořád si ale myslím, že by rychlá podpora měla být naprostým základem u každého kvalitního poskytovatele webhostingu a ne, aby začala fungovat až tehdy, když někdo někde veřejně křičí na internetu! Takový přístup já tedy osobně neoceňuji ani trochu.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

hexageek
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 147
Registrace: 22.03.2011
spravne receno, ale pro me je to urcite upozorneni ze se neco ve firme deje spatne, ne vsechno se da overovat a kontrolovat.. pripravujeme funkci zavolejte seefovi.. a hlavne sme nasli rizikove oblasti, ktere delaji problemy, a pracujeme na jejich vylepseni..

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Tak to já to jdu hned vyzkoušet :-D jak jste na tom :-)
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
hexageek píše:

spravne receno, ale pro me je to urcite upozorneni ze se neco ve firme deje spatne, ne vsechno se da overovat a kontrolovat.. pripravujeme funkci zavolejte seefovi.. a hlavne sme nasli rizikove oblasti, ktere delaji problemy, a pracujeme na jejich vylepseni..


Jasně, to já plně chápu, že se nemusí o všem hned kolikrát vědět, ale tak přeci například u zaslaných dotazů na podporu, což je úplný základ by mělo jít velice snadno dohledat a zkontrolovat, jestli na daný dotaz vůbec někdo (kdo konkrétně), kdy (čas) a co (text odpovědi) odpověděl. Nebo se snad pletu? Zbylé případné problémy, zákazník z venku hned nepozná (tedy pokud se nejedná o výpadek), tak mi to spíš přijde trochu jako takový alibizmus z vaší strany. Tyto problému nejsou jednorázové z vaší strany a trvají již dlouhodoběji (vím o nich a to nejsem naštěstí ani váš zákazník, to bych byl naštván, takhle mi to je celkem fuk, jestli fungujete), proto si myslím, že byl čas na nápravu velký i předtím ;-).
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se