losperos píše:
Fit:
"Vykašlal bych se na odkazy a nechal to jen na přirozených odkazech, které vzniknou samy, pokud budeš tvořit kvalitní obsah"
Krásně napsaný klišé, který ovšem nefunguje :)
Nefunguje to tak většinou u e-shopů a pak u některých specifických témat. Budeme-li se ale bavit o obsahovém webu (magazín, blog, web na nějaké téma atd...), tak si za tím tvrzením stojím. Hlavně se mi to už několikrát osvědčilo :). Samozřejmě, že když je možnost získat kvalitní zpětný odkaz, tak je dobrý využít, to netvrdím.
Základní postup je ale jednoduchý:
1) Vybrat si a specifikovat téma (ať už webu nebo nějakého konkrétního článku, podsekce)
2) Nalézt všechny možné zdroje k tomu tématu (pokud nějaké jsou a není-li to přímo něco z Vaší hlavy)
3) Zpracovat to téma/článek/web/posdsekci nejlépe na celém internetu. A to tak, aby to bylo přínosné a zajímavé. Vyřešit problém do hloubky, různé zdroje atd... Zkrátka bohatý obsah, že když na ten web člověk přijde, tak si řekne wow (a nemusí to být nutně nejdelší článek). Ale co takhle přidat ještě mapu, kvalitní fotky, nějaká videa, vlastní poznatky atd... Snažit se mít ten článek nejlépe zpracovaný ze všech. A pokud ne, tak je nejlepší se na to vykašlat :).
Pokud tohle splníte a web nebude vyloženě prasácky udělaný (co se týče kódu), tak ty zpětné odkazy přijdou. Když se to šikovně podpoří ze začátku na soc. sítích + třeba nějaký ten odkaz, tak potom už to jde vážně samo. Ovšem pořád za podmínky, že je ta stránka opravdu kvalitní a přínosná.