Špatná volba fontu - neumí si správně poradit s češtinou, resp. písmenky s háčkem.
Z uživatelského pohledu bych si úplně nebyla jistá důvěryhodností...:
- Není jasný rozdíl mezi Voyagerem a Grand Voyagerem. Mnohdy mi přijde, že jsou vozy hozeny do jednoho pytle.
- Recenze není klasická recenze - očekávala bych komfort, jízdní vlastnosti, hlavní problémy, servisní náklady apod.
- Zaměřila bych se i na starší typy.
- Řekla bych, že Chrysler spadá spíše pod Fiata. Nehledě na to, že "Lancia" Voyager je podle mě stejně blbost, protože spojení Chrysler Voyager je značka. Stejně jako neříkáme Volkswagen Octavia.
- Jinak v Americe byl/je Voyager tuším prodáván jako Dodge, ne jako Chrysler.
Pokud jde o stránky pro fanoušky, pak bych si asi dala pozor na to, jestli je obsah 100% správný... Jsem sice fanda jiné značky, ale pokud bych narazila na stránky "své" značky s faktickými chybami, už bych se nevrátila.
Jinak z mého českotexťáckého pohledu by text ještě potřeboval trochu učesat a uhladit, sem tam se vyskytne chybička, např.:
-
Do obliby padl však i některým českým motoristům - spíše
do oka padl nebo
v oblibě je.
- Na
http://chryslervoyager.cz/modely-voyager/ je 3. generace s mezerou, 4. generace bez mezery. A samozřejmě by měla být malá písmena.
-
30 000,- Kč - častá chyba - píšeme 30 000 Kč, nebo Kč 30 000,- (a navíc správně s dlouhou pomlčkou).
- Na
http://chryslervoyager.cz/recenze-chrysler-voyager/ se nadpisy staly součástí textu a na první pohled jim v textu proto chybí tečka "za větou".