Ono na to podle mě má vliv víc věcí. První z nich je ta, že byli jarní prázdniny a poslední dva týdny měli prázdniny nejsilnější okresy. Další věcí je ten fakt, že dost zájezdů které jsou zvýhodněné jsou už vyprodané, konec února byl u většiny CK posledním dnem na získání největších slev za včasné objednání, parkování na letišti zdarma, děti "zdarma", atd. někteří ale akce prodloužili, jako Alex, Neckermann, atd. Já mám u Student agency objednávky pořád, ale je jich méně, Invia je u mě měsíc od měsíce horší a horší, teď jsem dával na měsíc prvek od Invie na pozici, na které vydělával jiný affil, měl hodně prokliků, tak jsem si řekl, že to zkusím. A výsledek, ani prd, jak někam dám něco od Invie, pokud jde poznat, že to je Invia, prakticky okamžitě prokliky přestanou a když tam dám prvek, z kterého nejde poznat, že to je Invia, tak prokliky sice jsou, ale objednávek pár a když už, tak to stejně lidi nekoupí, strornujou. Prostě bída, mě líp jde afil od Alexandrie, než Invia, ta je pro mě momentálně nejhůře konvertujícím affilem co kde mám.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D