SEO

LukasP
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 254
Registrace: 13.01.2011
Míst, kde publikovat články zrovna moc není, respektive dochází. Takže moje otázky, které mi nejsou zatím jasné.

- Vyplatí se publikovat PR články opakovaně na webech, kde již článek na cílový web je? (s jinými klíč. slovy a na jiné podstránky webu), jde mi primárně o posílení podstránek.

bajcicak
WD Trader: 3.5/5

Příspěvky: 29
Registrace: 02.11.2012
Aby měl článek smysl, musel by být nejméně z 80% změněn. Jinak ano, určitě pozměnit odkazy na cílový web.
Ale jinak co vím, tak míst kde publiokovat je hodně. Ovšem jde asi o to, kolik jsi ochoten zaplatit a zda by nějaká jiná možnost marketingu nevyšla výhodněji a levněji...

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
Já to dělám stále z rutiny,
měním titulky a sjedu článek přes google translátor CZ/AJ a z5 a šup tam s ním.
Vzniklé bláboly neřeším - zda se to vyplatí nevím ale dělám to.

basti
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 352
Registrace: 21.11.2011
LukasP: A jaké téma propaguješ? Já myslím, že zdrojů je až na výjimečná témata celkem dost, jenom hledat :) Samozřejmě nemůžeš čekat, že solidní magazín vydá PR blábol za stovku, ale zrovna z wica bych si příklad nebral :D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
wico píše:
Já to dělám stále z rutiny,
měním titulky a sjedu článek přes google translátor CZ/AJ a z5 a šup tam s ním.
Vzniklé bláboly neřeším - zda se to vyplatí nevím ale dělám to.


Není lepší ten čas věnovat něčemu efektivnějšímu, než hovadinám? :-D
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

LukasP
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 254
Registrace: 13.01.2011
Asi jsme se špatně pochopily, rozhodně nemíním publikovat jeden a ten samý článek na nějakém PR webu, to už víme, že je ztráta času.

Jde mi spíše o klasickou cestu. Koupím na tematickém magazínu PR článek, odkažu na web z klíčových slov na podstránky A, B a C. Jsou vyhozené peníze pokud koupím další originální článek na tom samém tematickém webu, tentokrát na posílení podstránek D, E a F? Nebo vyhledávače sníží váhu takovým odkazům, pokud už tam jsou odkazy na A,B a C?

wico
Uživatelský avatar
Zabanován
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 737
Registrace: 18.12.2011
alijosha píše:

Není lepší ten čas věnovat něčemu efektivnějšímu, než hovadinám? :-D


Určitě máš pravdu, já to vím.
ale mě to nedá no bude to asi už nemoc..
To samé je když se přivožeru tak začnu masivně spamovat diskuze na webgarden linkama třeba 2 hodiny v kuse :D

Fit
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 480
Registrace: 30.09.2011
LukasP: Já jsem Tě pochopil dobře hned po prvním dotazu. Já si myslím, že to smysl má. Nevidím důvod, proč by nemělo... Nehledě na to, že když je to tématický magazín, tak Ti to přivede i nějaké návštěvy z prokliku.

Gondal
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 403
Registrace: 15.11.2010
Úplne sa stotožňujem s Fit-ovím názorom...

Pavel Ungr
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 99
Registrace: 27.11.2011
Co třeba nedělat PR články vůbec a začít dělat smysluplný obsah?

LukasP
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 254
Registrace: 13.01.2011
Pavel Ungr píše:
Co třeba nedělat PR články vůbec a začít dělat smysluplný obsah?


Fráze, kterou někdy někdo řekl ale nereflektuje aktuální realitu. Ano obsah je důležitý to rozhodně nezapírám, ale pro návštěvy z organického vyhledávání prostě SEO v současné době důležité je. Neříkám, že bude vždy. Takže dělat smysluplný obsah, pokud tvoříte informační weby - NESTAČÍ!

Fit
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 480
Registrace: 30.09.2011
Přesně tak, to co píše LukasP. Kvalitní a smysluplný obsah je jasná věc. K tomu se ale určitě hodí i kvalitní a smysluplné PR články na tématických webech. Jednak to pomůže ve vyhledávačích a za druhé to přivede i návštěvníky z propagačního článku.

Krcmic.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 62
Registrace: 05.04.2012
Muzes sem hodit URL webu, o ktery se jedna (a ziskat dalsi odkaz :-D)? A nebo se ptas jen obecne? Smysl podle me ma cenu publikovat reklamni clanky na jednom webu porad dokola, pokud resi nejaky problem ctenare (poradi mu s vyberem neceho, recenze), klasicke vyplody, ze jsme nejlepsi - bych na stejny web 2x nedaval, ale zmenil formu (jednou jsme nejlepsi = jasna placena inzerce, podruhe recenze na nejaky produkt ci neco takoveho, pokud se jedna o informacni web, tak tam je podle me situace jina, pac existuje spousta jinych zpusobu, jak o sobe dat vedet, ktere jsou levnejsi).

Ale jestlize jsi neco jako Wedos, cpi to vsude. I to castecne funguje, kdyz neustale lide vidi na webu tvou reklamu :-) Rozdil je jenom v tom, ze efekt pri 2.-xtem vlozeni nebude nejspis tak dobry jako u prvniho sdeleni (pokud neudelas razanti zmenu).

Pavel Ungr
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 99
Registrace: 27.11.2011
LukasP píše:

Fráze, kterou někdy někdo řekl ale nereflektuje aktuální realitu. Ano obsah je důležitý to rozhodně nezapírám, ale pro návštěvy z organického vyhledávání prostě SEO v současné době důležité je. Neříkám, že bude vždy. Takže dělat smysluplný obsah, pokud tvoříte informační weby - NESTAČÍ!


Prosím a vy si představujete SEO = PR články? To snad ne!

LukasP
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 254
Registrace: 13.01.2011
Pavel Ungr píše:

Prosím a vy si představujete SEO = PR články? To snad ne!


Samozřejmě že ne

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Udělej si 5 odstavců a ty pak kombinuj s jinými 5 odstavci, a modli se... :)

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se