idp píše:
Kdyby některá z těchto služeb měla pobočku u nás bych ji i využíval, ale co jsem koukal tak zatím nejsou moc rozšířené ani ze strany obchodů. Jaké s tím máš zkušenosti ze strany obchodníka? Využívají to zákazníci?
Uloženka nám dlužila peníze z dobírek - nejprve to bylo 10 dnů, pak 14, 20 a když to bylo déle něž měsíc, udělal jsem radikální řez. Rychle přišli výmluvy, že to bylo omylem, ale kdyby to byl omyl, tak zapomenou něco poslat a není to systematické zpožďování plateb. Nabíc jsem pak zjistil, že podobný problém měli i ostatní.. Od to doby Uloženka u mě nemá šanci, ač jsem jí vždy fandil více.
Zásilkovna jsou matláci co vemou výdejnu kdekoliv od kohokoliv. Zpravidla jsou to pidikrámky, které se nami stěží uživí (samo ne všichni) a tohle berou jako přivýdělek. Úroveň pak taky tak vypadá, ale mají teď skoto 70 výdejních míst a dobře to vypadá, když někde napíšeš, že máš 70 výdejních míst v ČR i SR.
Musím ale říci, že za poslední dobu se jim docela podařilo trochu poladit systém, je to už dostačující, ale mají ještě své mouchy a hlavně ty výdejní místa nemají moc úroveň, ale to nesmí lidem co to chtěji co nejlevněji vadit.
Já to mám v shopu za 59 Kč a ani při nákupech, kde jepoštovné zdarma to nesnižuju (výdejní poplatek). Lidi to využívají docela málo, tak 1-3% lidí, podle období. Fascinuje mě, že to využívají lidi, když mají poštovné zdarma a za tohle zaplatí 59 Kč, ale je to jejich boj. Já to v shopu naschvál nacenil na hodně, aby to nikdo moc nepoužíval a jen to vypadalo hezky... Ale když to někdo sem tam chce :)
Ještě mě napadlo, technicky je na tom zásilkovna z našeho pohledu ještě v určitém směru špatně - tiskneme etikety na vlastních terminálech, ale oni to neumí přijímat - teď tam máme +5Kč poplatek za manuální zpracování, ale u nás to v tom množství jinak dělat nebudeme - nechci. Znamenalo by to chybovost a to je to co chci našim systémem eliminovat. Pro běžné "malo-shopaře", kteří posílají 3 zásilky za týden a dělají vše ručně je to jedno..