Podnikání

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Jakou preferujete podporu reklamního systému? Stačí vám možnost kontaktování pomocí formuláře (odpověď do soukromé zprávy) nebo emailu?
Požadujete u reklamního systému telefonickou podporu?

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Podle mě je důležitá odopvěď v reálném čase, takže telefon je optimální, ale musí ho někdo taky zvednout. Jinak mail s reakcí do 30min je optimál.

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Podle mě stačí formulář s odpovědí i do emailu, pokud takto podpora pružně reaguje, je telefon zbytečný. Pokud je třeba řešit větší problém, dá se telefonní kontakt vždycky poskytnout. No ale základem je asi dobře napsané FAQ, to vyřeší dost věcí už před odesláním formuláře na podporu. Pokud není, budou na podporu chodit všelijaké chujoviny.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Já si myslím, že naprosto stačí kontaktní formulář s pružnou odpovědí (nesmí přijít za x hodin, to není u mě pružné). Případně nějaká telefonická hot line, kdyby se jednalo o něco opravdu závažného.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Hele "pilot" přišel, myslíš pružná podpora, jako že než odešlu formulář tak už mám v emailu odpověď :-D

Taky bych řekl, že odpověď do hodiny, je přijatelná, do 30 minut je to naprosto v pohodě. Možná zauvažovat o online-chatu.
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Přesně tak :-D
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Asi se všichni shodneme, že jde o rychlost - nikoho nebaví čekat, když u něco nejde, až mu přijde za rok odpověď. Na to se tu ale asi nemuselo zakládat vlákno :)

Daze80
WD Trader: 3/5

Příspěvky: 62
Registrace: 18.12.2011
janKali: Souhlas. Já také když už něco potřebuju tak to chci vědět hned teď a nechci čekat :-)

Otakar Pěnkava

Administrátor
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2707
Registrace: 15.10.2010
Nikdo nechce čekat, ale zda je vůbec potřebné telefonický kontakt pokud bude pružná podpora. Zda je pro vás lepší mluvit s někým po telefonu, nebo raději dotaz napíšete?

janKali
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 987
Registrace: 05.08.2012
Většinou dostaneš více informací právě po telefonu, protože když je špatně položen dotaz, nebo ho špatně pochopí podpora, tak si hend vysvětlíte, že je myšleno něco jiného a dostanete se k cíli, naopak u psané podpory ti kolikrát přijde odpověď na něco jiného než se ptáš...
Tohle je přece známá věc.

Já třeba mluvím po telefonu s 20-50ti zákazníky denně a telefon mohu jen doporučit. Psaná podpora má mnoho doplňujících dotazů a vždy mnohem větší prodlevu. Je to vždy o servisu pro zákazníka, který nabízíš.

Zase je tu druhá stránka věci - pokud máš systém pro děti, které nemají na kredit, nebo je jim líto utratit 3 Kč za minutu telefonu, tak pak je samozřejmě na místě podpora po mailu... Musíš znát cílovku systému a zamyslet se nad tím sám, jinak si tu můžeme všichni psát co chceme a i když se shodneme na něčem, tak to může být špatné.

freez
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.6/5

Příspěvky: 2458
Registrace: 29.10.2011
Já ho radši napíšu, po telefonu sahám až když chci dotyčného poslat do .... navíc po telefonu se blbě třeba posílá scr. obrazovky a tak :-)
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Přesně tak, ani já nevyužívám telefon, pokud to není nezbytné. Mě stačí rychlá podpora textová (jako to má třeba Ebola u hostingu).
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Email je standardem, bez něj to nejde. PM je hloupost, není tak komfortní jako email. A telefon je vždy výhodou.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se