Poptavka-zdarma: Nevím proč je v hodně tématech tvůj "výkřik do tmy", který tazateli nic moc neřekne? Tím se do tebe nechci navážet, jen myslím, že by sis měl raději přečíst 2x otázku :)
Wico: Definuj si zaměření webu a koukni se na tvé konkurenty, velké hráče, jakým způsobem svůj web monetizují. Zda převládá affil, nebo PPC nebo jaké techniky zde mají a ty se snaž testovat. Každý test by ale měl mít své vyhodnocení. Moc pěkně to tu popsal Duben, tím se řiď. Pro affiliate platí, že nejlépe konvertují textové odkazy, nikoli bannery. Pokud máš třeba na webu články, můžeš tématicky zaměřit affil k tomu článku přímo k jeho obsahu atd. Hodně se využívá také definování prvků pro jednotlivé části na webu, tedy třeba pro kategorie :) Každý web a každý tématika to bude mít trochu jiné, trochu také záleží jaké bannery se zvolí a jaký prvek call-to-action mají. Proto je to tak složité a musí se provádět testování a hodnocení. Pěknou prezentaci o tom měl ve středu pán z agentury, která monetizuje denik.cz, kde navazoval na geotargeting a další složitější práce v monetizačním modelu. Je to právě podle typu webu a typu obsahu. Kdyžtak přes mou RSS v popise se můžeš prokliknout na report z této konference.