No asi tak, já se třeba k tomu webu vracím, když na něj mám náladu, není to pro mě prioritní téma, ale zase vím, že se tam dá vydělat i solidní částka. Na emailing je nejlepší mít vlastní tématickou databázi. Sběr emailů na webech s podobným tématem, jenže to taky trvá. Jestli jeden web a nebo víc menších, podle mě obojí. Jeden větší projekt, kde bude všechno a pak pokud se ti to bude zdát vhodné, tak udělat i síť menších webů. Mě osobně se ale napříč různými tématy osvědčili spíš velké weby, hlavně kvůli trafiku z vyhledávání.
10 tis za rok jako rozpočet, to ti srovnávač vydělá. Když si spočítám co mě stál ten můj a kolik už vydělal, někdy mě zaráží proč se mu víc nevěnuji :-) Osobně mám ale raději pojištění než třeba půjčky, mám pro to víc důvodů, jedním z nich je i morální postoj k některým produktům, pokud to ale budeš brát jen jako obchod, tak to si není problém. Zjistil jsem ale jednu věc, podle mě je nejdůležitější se zaměřit na relevanci a kvalitu lidí co na web přijdou, k čemu mi je 50 lidí za den na webu, když nic neprodám. Zrovna nedávno jsem se dával do statistik a mám radost s toho, když za den přijde z vyhledávání (takže za darmo) 9 lidí a jeden z nich si uzavřel pojistku na barák a mám z něj provizi 1800,- a to každý rok po dobu trvání smlouvy, stačil by ti jeden takovej člověk za týden?. To je pro mě kvalitní návštěvník, ne šulini z emailu.
Pokud se zaměříš na kvalitní návštěvníky, co opravdu hledají produkt, nebo radu ohledně pojištění, nebo půjček, myslím si že to smysl má, já prostě nejsem moc zastánce systému najelt do PPC 10 tisíc a čekat jestli to klapne, rozhazovat prachy už jsem se odnaučil.
ps: pošlu ti do PM motivaci :-)
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D