Včera jsme nově nasadili algoritmus pro výpočet zajímavých aukcí. Novinka se zatím projevuje pouze v nové sekci
Doporučujeme, která zobrazí všechny aukce bez roztřídění na kategorie. Abychom vám poradili jak založit aukci, která se bude zobrazovat nahoře, připravili jsme pro vás menší nápovědu.
Výstižný název aukceŠpatným popiskem riskujete, že potencionálního kupce místo oslovení odradíte a vaši aukci vůbec neotevře. Zkuste do názvu aukce napsat vše podstatné. Výstižný název je základem každé úspěšné aukce.
Příměřená cenaMísto maximální ceny dejte minimální cenu za jakou jste ochotni prodat. Přílákáte více lídí, mezi kterými je větší šance, že se najdou potencionální kupci. Vždy ohodnoťte cenu podle příjmů, případně výdajů, započtěte další možnosti růstu a přihlédněte i na možná rizika.
Kvalitní popisekNikdo nekupuje zajíce v pytli. Pokud chcete přilákat kupce, zdělte vše podstatné (příjmy, náklady, návštěvnost, stáří domény nebo projektu atp...), rozepište se. Velmi stručný text nebo románové dílo tam sice můžete napsat, ale moc plusových bodů nezískáte.
Samotný algoritmus zatím započítává jen kolem 10 prvků, do budoucna však plánujeme přidat dalších několik prvků, které by měly výběr daných aukcí ještě zlepšit.