Marketing

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Isto ste už niekedy videli nejaké URL-ka stránok na autách. Pochopím to, ak si to dá taká Kofola alebo nejaká firma na vlastné kamióny, no nechápem keď si niekdo dá URL svojho fóra na rodinné auto alebo tak. Má to nejaký zmysel? Príde niekto niekedy v živote na stránku cez URL na aute? Však už len zapamätať si tú adresu je problém, nie mať ešte vôľu tam ísť. Alebo o tom máte inú skúsenosť?

Patriot
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 27
Registrace: 26.11.2010
Tak pokud je URL lehce zapamatovatelná, tak to nějaký efekt může mít.
Patriot - vlastenec, takový domácí všeuměl :)

PcDr. Marty
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 119
Registrace: 25.11.2010
Ona je to offline reklama, nema velky ucinek, ale vzhledem k nizke porizovaci cene se da uspesne pouzit. Me se kdysi vyplatila reklama na pivnich podtaccich. Lidi to v hospodach ctou (cekaji vtipy?) a pri zajimave formulovanem vtipnem inzeratu okamzite vytahuji telefon a jdou na m.kamjachci.cz :)

berkas1
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.33/5

Příspěvky: 220
Registrace: 17.10.2010
reklama na autě už mě párkrát zaujala a na tu stránku jsem se podíval.... je to ale spíš pro dobrý pocit a pár UIP/den...

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
To je spíš machrovinka, než věc k užitku. Pokud je doména lehce zapamatovatelná a na první pohled mě praští do očí, tak to užitek mít může. Jinak v tom moc nevidím.

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Aha. Ďakujem za názory. Každopádne, je to teda možné, že to funguje ako ste napísali. Určite sa to ale pre tých pád UIP denne neoplatí riešiť (chce to všetko vyriešiť osobne)...

Miloš Veman
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 49
Registrace: 26.11.2010
Nejlepší pro tuto formu reklamy je pěkná doména, udělá fakt mnoho.
Grafik hroznej, programátor ucházející, kódér ani mluvit nebudu :)

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
init
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 4
Registrace: 02.12.2010
Já už jsem určitě párkrát zkusil napsat do prohlížeče adresu kterou jsem viděl někde na autě. Druhá věc je, že pokud se snažíš dělat nějaký seriózní byznys a přijedeš k zákazníkovi, tak vypadá trochu líp, když máš normální auto a na něm reklamu, než když přijedeš rezavou felicií.

Štěpán L.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 31.10.2010
URL reklama na autě mi již přijde jako hra o prestiž, než o nové návštěvníky :) To již za stejné peníze je efektivnější Google AdSence popř. jiný PPC

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
No ide o to, koľko za tú reklamu zaplatíš. Na vlastnom aute žiadne výdavky, poprípade aj na autách priateľov/rodiny. Inak netuším, koľko taká reklama môže stáť, ale každopádne to závisí vždy od tvojich schopností vyjednať cenu ;)

Kusi
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 162
Registrace: 02.12.2010
Ono celkovo reklama pri cestách a pre vodičov má efekt nie na vodičov, ale na ostatných v aute. Veľa krát sa mi stalo, že keď bol zaujímavý popis URL, alebo zaujímavé logo, alebo zaujímavá URL, tak som si ju kukol cez mobil a občas aj pridal do záložiek.

Štěpán L.
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 31.10.2010
Kusi píše:
Ono celkovo reklama pri cestách a pre vodičov má efekt nie na vodičov, ale na ostatných v aute. Veľa krát sa mi stalo, že keď bol zaujímavý popis URL, alebo zaujímavé logo, alebo zaujímavá URL, tak som si ju kukol cez mobil a občas aj pridal do záložiek.

Přesně tak, ale ono jde také o to jestli se jedná o jízdu po dálnici nebo ve městě, kilometrů\měsíc :) např. u pizzerií bych to bral jako samozřejmost

Kusi
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 162
Registrace: 02.12.2010
V meste je to podstatne lepšie. Predsa len zápchy, semafóry, atď. Nalpeovacia fólia môže byť OK. Ale zase nesmie byť jednofarebná. Keď vidím na zadnom skle bielu URL, tak mi je s prepáčením na vracanie Radšej formou vizitky. Napríklad:
Predaj a Servis PC - Názov firmy
Volajte nonstom ### ### ###
Alebo navštívte www.tvojaurl.pripona

Keď viem, čo tá firma robí, tak web navštívim, alebo sa snažím si ho zapamätať. Keby tam bolo iba webdeal.cz, tak to ani neprečítam do konca a už na to zabudnem nech je doména akákoľvek.

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
Aha, tak to je dobrý postreh! Je to vlastne pravda, taká reklama na kamiónoch, ktorá hovorí aj o tom, čo firma robí je účinná a tú firmu si väčšinou zapamätám. Vlastne je to dvojitá výhra - buď type-in alebo vyhľadávač...

Kusi
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 162
Registrace: 02.12.2010
Áno, to je. A nezaberie to veľa priestoru, takáto reklama sa zmestí aj na menšie autá. Napríklad na prechod medzi prednými a zadnými dverami.
Ako príklady by som dal: http://www.karireal.sk/obr-predvadzacie ... iafam1.jpg http://www.karireal.sk/predvadzacie-vozidla-octavia.php (viac obrázkov)
http://www.atelier-efekt.cz/wp-content/ ... ma_003.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0685_n.jpg

Tie prvé dve ma zaujali, na prvom je dokonca aj kontakt, adresa a podobne. To druhé si človek všimne, keď je auto čisté. No a posledná reklama je nápaditá s tým Facebook Like.

No a ak má firma facebook stránku, v pohode ju tam dajte ako napríklad: Nasafirma je na Facebooku. facebook.com/odkaz.na.firmu
Ale to už ideme do Facebook marketingu a to je iná kategória.

Jakub Senko
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 504
Registrace: 15.10.2010
No jasné. Tak ten prvý príklad sa mi tiež pozdáva. Vyzerá to super, ani nie veľmi výrazne a je to dobre zapamätateľné. Každopádne ďakujem za všetky vysvetlenia a tak, Kusi, dávam rep+.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se