SEO

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Zdravím celý Webdeal! Jdu si na prvního máje opět pro pád odpovědí. Snad je zde najdu. Zas jsem to očísloval.

Snažím se teď optimalizovat články na mých webech. Chci se tak dostat výš ve vyhledávačích. A nevím:

1) Pokud změním title článku, který je už v SERPU, ale chci jej jinde, za jak dlouho to vyhledávač pozná?
2) Lze mu to nějak připomenout rychleji?
3) Když do článku vydaného před delší dobou (rok, dva, tři...) dnes doplním odkaz, bude mít nějakou váhu?
4) Kolik je optimální počet keywords u článků?

Díky moc za odpovědi.

idp
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 900
Registrace: 16.01.2012
1) G to pozná docela rychle akorát Seznamu to trvá dlouho
2) u jednoho článku nevím, na změnu adresy celého webu je funkce v webmasters tools
3) bude, v sitemap.xml (koukám že jí u webů máš) se zaznamenává také poslední změna, akorát ještě záleží čím jí generuješ, jestli se kouká i na změny u starších článků
4) tak to opravdu netuším, zvlášť po nedávných změnách co je na škodu i přeoptimalizovanej web
Na stránkách Auto-gril.cz můžete sledovat novinky ze světa aut.
Na stránce Povinné ručení si můžete porovnat nabídky a ušetřit.

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
1. U Google by to mělo být po dalších příchodu crawlera, respektive reidexaci po něm. U Seznamu nevím, nemám zkušenost.
2. U Google sitemapa nahraná v GWT. Neustále si tam stěžuje že něco nenačetl, tak počítám, že to udělá rychle. Popřípadě v ní ručně zvýšit u daného článku prioritu (možná). U seznamu by jsem zkusil poslat přímo URL článku do formuláře na přidání nové stránky.
3. Určitě ano. Jen to nedělej nějak moc masivně ať to nevypadá jako prodej odkazů. Nákup odkazů touhle formou je vcelku oblíbený.
4. Tak aby to nevadilo čtenáři a měl dobrý požitek ze čtení. Ono když to tam solíš jeden za druhým, tak se to dost špatně čte.

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Díky moc za odpovědi.
Drago píše:
4. Tak aby to nevadilo čtenáři a měl dobrý požitek ze čtení. Ono když to tam solíš jeden za druhým, tak se to dost špatně čte.

Myslel jsem. <meta name="keywords" content="... />

Drago
Uživatelský avatar
WD Trader: 4/5

Příspěvky: 966
Registrace: 10.11.2010
Já tam dávám to samé co mám u štítků = tags (většinou 1 - 6 kusů). Google v jednom starším článku zmínil, že je nepoužívá. Seznam tuším (nejsem si 100% jistý) také ne. Jsou ale vyhledávače, které je používat mohou (lokální, statistické, FBI co já vím :)), takže proč je nepoužít.

Filip Podstavec
Uživatelský avatar
WD Trader: 5/5

Příspěvky: 58
Registrace: 20.02.2012
Jiří Rostecký píše:
Zdravím celý Webdeal! Jdu si na prvního máje opět pro pád odpovědí. Snad je zde najdu. Zas jsem to očísloval.

Snažím se teď optimalizovat články na mých webech. Chci se tak dostat výš ve vyhledávačích. A nevím:

1) Pokud změním title článku, který je už v SERPU, ale chci jej jinde, za jak dlouho to vyhledávač pozná?
2) Lze mu to nějak připomenout rychleji?
3) Když do článku vydaného před delší dobou (rok, dva, tři...) dnes doplním odkaz, bude mít nějakou váhu?
4) Kolik je optimální počet keywords u článků?

Díky moc za odpovědi.


1) To je různé web od webu, pomoct tomu můžeš tak, že např. v seznamu přidáš do vyhledávání danou URL k zaindexování, ačkoli již zaindexovaná je. Co se týká Google, tak jde o pár dní, takže bych to moc neřešil.
2) Viz. odpověď 1. plus pokud ti jde o rychlejší indexaci nových článků, napoj svůj feed na feedburner. Ačkoli jej nebudeš používat, Google bude tvé nové články indexovat do pár minut.
3) Bude, ale chce to nepřehánět - pěkně to popsal výše Drago.
4) Opět přes Draga(dal bych mu být tebou reputaci), řešení přes tagy je elegantní, ačkoli již je dnes tento meta tag odůvodněně zanedbáván.

Jiří Rostecký
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 1076
Registrace: 19.11.2010
Díky moc Filipe :)

A reputaci jsem dal všem. A jdu dát i tobě :)

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se