Je to dost individuální, ale napíšu jak to mám zhruba já. Na webu kde jsou převážně informační texty o délce 1 až 2 normostrany mám průměrnou délku na webu 2:36, když si já ten článek přečtu, dá se říct že by to i sedělo. Míru okamžitého opuštění mám 51,2% tam je to zatím pro mě trochu záhadou, protože pokud si vezmu počet unikátních návštěvníků a k tomu počet prokliků z možností na konci článku, reklamní odkaz, nebo affiliate odkaz tak mi ta míra okamžitého opuštění nesedí a podle mě by měla být nižší. Zkoušel jsem i sledovat v GA v reálném čase chování návštěvníků a jsou na webu poměrně dlouho. Další věc ale je, počet zobrazení stránky. Pokud mám v určitém období 3000 unikátů a k tomu 6700 zobrazení, je jasné že někdo web prochází více a zobrazí více stránek a někdo ne, pokud k tomu vezmu poměr nejlepší vstupní stránka a naopak stránka na které návštěvník opouští web, je to také zajímavé. Mám asi 4 články přes které chodí 80% lidí, výstupní stránky jsou ale na tom jinak, lidé opouštějí web asi na 15 stránkách takže se přes menu proklikají ještě dál. Nicméně podle počtů interakce na affiliate odkazech a reklamě mi vycházejí pro mě dobrá čísla, protože když přijde na web 3000 lidí a já mám potom napočítáno 1600 prokliků affilate kódem a k tomu 1200 prokliků přes reklamu je vidno, že téměř každý udělá interakci kterou potřebuji a kterou jsem po něm chtěl, a jestli ten článek přečte detailně a nebo jen přelétne to sice nedokážu z dat odhadnout, pro mě je ale důležité, aby vykonal interakci a to udělá. Otázka je, co GA považuje za okamžité opuštění stránky, jak dlouho musí být web otevřen aby opuštění nebylo bráno jako okamžité ?
Blog|
Pozor!! Občas trochu kecám :-D