PPC

quiced
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 27
Registrace: 29.11.2011
Zdravím všechny,

asi před měsícem jsem pro svůj shop for-fighters.cz vytvořil PPC reklamu pomocí Google Adwords. Za tento měsíc mám podle Google Analytics míru okamžitého opuštění 52%, je to moje první PPC reklama proto nevím zda je toto číslo vysoké či ne. Mě osobně se ale zdá velmi vysoké. Zajímal by mě Váš názor, případně čím to může být, že je míra okamžitého odchodu tak vysoká, zda je to například špatným designem atd..

Díky za odpovědi.
Provozovatel obchodu mAndroid.cz, magazínu LNews.eu a portálu seznamkurzu.cz .

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Proč je to tu dvakrát po minutě vložené?
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

quiced
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 27
Registrace: 29.11.2011
Omyl, už jsem to odstranil.
Provozovatel obchodu mAndroid.cz, magazínu LNews.eu a portálu seznamkurzu.cz .

Lukáš Jirsa
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 02.12.2011
Těžko říct, co je velmi vysoké. Řekl bych, že 52 % není katastrofa, ale samozřejmě to jde lépe. Záleží na mnoha faktorech. Upřímně řečeno není tvůj e-shop zas takový trhák, abys tam měl bez práce 20 %.

Tohle by tě mohlo zajímat:
http://webova-analytika.robertnemec.com ... ate-cr-09/

ZaMou
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.67/5

Příspěvky: 11
Registrace: 19.10.2011
Jednoduše řečeno 52% návštěvníků nenašlo, co hledalo. Špatně cílená reklama, obecná klíčová slova, široký záběr, vysoké ceny.... Možností je spousta. Grafikou to spíše nebude.
Tvořím weby http://www.chillizone.cz a provozuji chilli e-shop http://www.jolokia.cz.

alijosha
Uživatelský avatar
WD Trader: 4.68/5

Příspěvky: 2482
Registrace: 01.02.2011
Popravdě řečeno, mě by odradil vzhled. I tam bych se nebál udělat pár změn. Na můj vkus až moc černo a tmavo (doslova mrtvolné mi to příjde), nebál bych se to trochu oživit.

Ale jak již zde bylo zmíněno, záleží, jak reklamu cílíš. Pokud by člověk našel díky reklamně to co hledá a byl by spokojen jak s cenou, tak i vším okolo, tak na vzhled zase až tak koukat nebude, takže vysoké číslo bude nejspíš díky špatnému cílení reklamy.
Mám rád sladké, takže si rád dám občas dort od vymazlene-dorticky.cz

quiced
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 27
Registrace: 29.11.2011
Jak jsem již psal je to moje první PPC reklama. Přečetl jsem si několik článků o tom jak tvořit úspěšnou kampaň a ve většině bylo napsáno že reklama by měla být o jednom konkrétním produktu. Zkoušel jsem proto reklamu pro mma rukavice, postupně jsem měnil asi 3 produkty a z toho jsem zjistil na jaký produkt lidé nejvíce klikají. Myslíte, že to může být i tím produktem? Případně neznáte někdo nějaký dobrý návod jak vytvořit úspěšnou kampaň?
Provozovatel obchodu mAndroid.cz, magazínu LNews.eu a portálu seznamkurzu.cz .

Gondal
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 403
Registrace: 15.11.2010
Najviac sa naučíš praxou a skúšaním. Hlavne čo sa PPC kampaní týka. Treba skúšať.

Tvoj problém môže byť v dvoch veciach, ktoré tu už boli spomenuté.
1) Cielenie. Pravdaže ak návštevník príde na web, kde nenájde čo hľadá alebo tak z neho odíde. Miera opúšťania 52% je celkom veľká podľa môjho názoru a teda treba zlepšiť asi aj to cielenie. Cielenie na jeden konkrétny produkt mi príde ako dobrá metóda.
2) Hovorí sa, že grafika stránok nehrá až takú rolu ak je kvalitný obsah, ale pravdou je, že dobrou grafikou sa dajú obraty naozaj zvýšiť. Grafika tvojho webu nie je zlá, ale podľa mňa tu je skôr problém s použiteľnosťou. Preto by som radšej nechal navrhnúť celú grafiku znova a zapracoval na tom, aby sa návštevník vedel dobre na stránke orientovať.

quiced
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 27
Registrace: 29.11.2011
Můžeš mi uvést konkrétní věc, která není použitelná?
Provozovatel obchodu mAndroid.cz, magazínu LNews.eu a portálu seznamkurzu.cz .

Gondal
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 403
Registrace: 15.11.2010
Na túto tému nie som odborník teda nedovolím si radiť v tejto oblasti. Ide o to, že keď návštevník príde na stránku tak treba, aby čím skôr našiel to prečo tam je. A chvíľku mi trvalo kým som sa na stránke zorientoval. Toto však môže byť len môj subjektívny názor.

Lukáš Jirsa
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 181
Registrace: 02.12.2011
Zkus si trochu zagooglit spíš na téma jak postavit atraktivní e-shop. Myslim si, že pokud chceš snížit bounce rate, měl bys hlavně dát zákazníkům možnost pokračovat dál, kterou u tebe moc nemají (výrazné kategorie, podobné produkty ihned na očích...) a udělat to trochu víc "akční" - akce týdne na bandáže ve slevě. Hodně lidí na tohle bude slyšet.

Projdi si největší český eshopy, alza, mall, otevři si produkt a řekni si co tobě oproti nim chybí.

Gondal
WD Trader: 4.5/5

Příspěvky: 403
Registrace: 15.11.2010
Stotožňujem sa s predchádzajúcim príspevkom. Tak nejak by som to myslel.

Kusi
Uživatelský avatar
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 162
Registrace: 02.12.2010
quiced píše:
Zdravím všechny,

asi před měsícem jsem pro svůj shop for-fighters.cz vytvořil PPC reklamu pomocí Google Adwords. Za tento měsíc mám podle Google Analytics míru okamžitého opuštění 52%, je to moje první PPC reklama proto nevím zda je toto číslo vysoké či ne. Mě osobně se ale zdá velmi vysoké. Zajímal by mě Váš názor, případně čím to může být, že je míra okamžitého odchodu tak vysoká, zda je to například špatným designem atd..

Díky za odpovědi.


Skús prosím konkretizovať, o aký web ide a tiež to, kam smeruje reklama. Či na kategóriu, produkt, zľavový leták a podobne. Je to veľmi dôležité.
Čo sa miery odchodov týka, tak to je tiež relatívne. V zdarma dostupnej verzii Google Analytics je jeden nedostatok. Ak človek príde na web, napríklad z RSS čítačky. Prečíta článok a zavrie web, tak Google vyhodnotí 0:00:00 čas na stránke a miera odchodu tohto návštevníka je 100%, lebo nevykonal žiadnu akciu. Ale mohol si to dať do záložiek a vrátiť sa. Alebo poslať kamošovi.
Ešte dodám, že pri veľkých mediálnych kampaniach je miera odchodu až do 95%, takže tvoje číslo nie je až také hrozné

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se