Podnikání

Bottle3D
WD Trader: 0.5/5

Příspěvky: 66
Registrace: 23.11.2013
Dobrý večer přátelé,

Studoval jsem pár článků ohledně facebook reklam a jeho správné nastavení. Vlastně všude jsem se dočetl toho, že se reklama musí správně nastavit, její okruh uživatelů apod. Chápu že když propagují sport, je logické dát do okruhu uživatelů sport. Ale napadlo mě a přemýšlel jsem nad tím hodně, když vlastníme s kolegou internetový obchod na pneumatiky, jak vlastně správně nastavit okruh uživatelů? Přeci nemůžu zadat automobily či přímo pneumatiky ne? Jenom přeci to není ono alespon podle mě a nechce se mi za marketingové mágy na FB utrácet zbytečné finance. Tak jestli máte nějaké tipy, byl bych rád.

Děkují

Affil.lypo.cz
WD Trader: N/A/5

Příspěvky: 4
Registrace: 24.10.2014
Není nic lepšího než si otestovat, jaká čísla vykazují různé cílovky, musí se zkoušet...

Kohy
WD Trader: 4.4/5

Příspěvky: 1661
Registrace: 08.08.2012
Používej logiku, logickou úvahu. Pneu asi spíše muži, nad 18 let, a tak dále. Dalším filtrem může být zájem o různé automobilové značky. Mladí lidé nemají moc peněz, nebo spíše nechtějí utrácet za něco, za co by mohli mít karton cigaret a basu piv. Cílovka bude 25+? Bude cílovka ženatý, s možností potomka a jeho bezpečné přepravy? Má zájem o cestování? Ano, to bude možná pneumatiky potřebovat o něco více, než ten, co jezdí na kole či lítá vrtulníkem. Analyzuj, testuj a pak se uvidí.

Pro plnohodnotné využívání fóra, vč. psaní příspěvků se musíte registrovat nebo se přihlásit.
Registrovat se nebo Přihlásit se