SEO - Jak pro vyhledávače / tak zákazníky! 9 let praxe, reference

Informace o nabídce
Cena 1 Kč
Objednat
Hodnocení 4.5 z 5
Spolehlivost N/A
Popis nabídky

Dobrý den přeji,

JARNÍ SEO AKCE: Do 30. 4. 2017 je sestavení nezávazného projektu zcela zdarma! Připravte se na letošní rok a vytěžte z marketingu maximum. Chcete vidět, jak by naše spolupráce probíhala a kolik by stála? Včetně podrobného postupu práce? Do 30. 4. 2017 je tvorba počátečního projektu zcela zdarma. ZDARMA a NEZÁVAZNĚ 

SEO, UX, linkbuildingem, copywritingem a online marketingem obecně se zabývám již přes 9 let. Nabízím jak jednorázové nabídky, tak dlouhodobou spolupráci na Vaší internetové stránce.

Jestli Vás již nudí neustálé nabídky místních mágů a jejich SUPER GARANCE POZIC, nesmyslné obecné balíčky, nebo další teorie o tom, že kvalitní text nahradí veškeré SEO, či snad nabídky ve stylu stovkomatu – za 150 Kč 40 000 odkazů, a chcete skutečně kvalitně odvedenou práci, která je opodstatněná a za kterou nemluví pouze řeči, ale i výsledky (nejen ve formě pozic), tak čtěte dále

PS: Zde najdete pěkný článek o zdejší rádoby garanci pozic (jak to vlastně celé funguje): http://owww.cz/uz-jsem-prisel-na-to-...vyhledavacich/



Kdo jsem? Ten, kdo odvede kvalitní a očekávanou práci. Motivaci mi dodává případný zisk a především vidina spokojeného klienta!

Se mnou se navíc nemusíte bát penalizace Pandou či Penguinem apod. Veškerá má práce probíhá tak, aby v žádném případě nepřitahovala negativní pozornost dvou výše zmíněných algoritmů. Za svou 9letou praxi jsem s penalizacemi nikdy neměl sebemenší problém – odkazy na Vaše stránky jsou pouze z kvalitních a ověřených zdrojů.

Co je hlavní náplní mojí práce?

Pracuji dvoufázově:

Zde si popíšeme pomocí jednoduché osnovy, jak bude probíhat spolupráce, pokud si zvolíte komplexní SEO správu (komplexní marketingová správa)

1) Prvotní analýza s klientem – s klientem proberu danou problematiku – co od své webové stránky / e-shopu / blogu očekává, co očekává od mé práce, na jaká KW (klíčová slova) by se chtěl soustředit (jestli má nějakou představu), jaká je jeho cílová skupina (jestli má představu) + doplníme chybějící informace, zvolíme strategii a cíle.

2) Projekt – dle požadavků klienta a informací co se dozvím naprosto nezávazně a bezplatně sestavím projekt pro danou webovou prezentaci, který klientovi poté předložím (součástí projektu je i vstupní analýza). V projektu klient přehledně a jasně uvidí, jaké činnosti by se v souvislosti s propagací jeho WWW stránky vykonávaly, kolik by stály a jejich uspořádání v čase. Pokud bude třeba a klient je nebude mít, taktéž zkontrolujeme napojení a konverze přes GA (Google Analytics), napojení na Search Console apod.

3) Realizace – po odsouhlasení, či upravení projektu (odsouhlasení jednorázové či měsíční částky) se pustím do samotné práce dle projektu s tím, že si určíme čas dokončení první práce a případnou menší zálohu.

4) Podklady / Analýza – po dokončení každé práce zašlu veškeré podklady k práci + její první výsledky a s klientem poté rád prodiskutuji jeho dotazy. Až poté se přechází k vystavení faktury a proplacení práce. Po doložení prvních podkladů a výsledků se domluvíme, jak bude probíhat další spolupráce (u dlouhodobé spolupráce pokračujeme dále dle rozpisu a projektu a u jednorázových buďto spolupráci ukončíme, nebo se dohodneme případně na dalších činnostech pomocí měsíční taxy – pokud tato domluva již neproběhla ve fázi projektu).

Součástí podkladů je i SWOT analýza – součást strategického plánování

  • STRENGTHS – silné stránky
  • WEAKNESSES – slabé stránky
  • OPPORTUNITIES – příležitosti
  • THREATS – nebezpečí/konkurence


Jak jsem již zmínil výše, součástí každé práce je i kompletní SEO analýza a rady nejen v oblasti SEO, ale také v oblasti UX, obsahového marketingu, webdesignu, správy sociálních sítí apod.

U mě se zkrátka dočkáte kompletního servisu se všemi náležitostmi, které Vám pomohou zlepšit kvalitu a pozice stránek = větší návštěvnost a zisk Vašich internetových stránek.

Jednorázová/dlouhodobá spolupráce
Jak jsem již psal výše, možná je jak jednorázová, tak dlouhodobá [vždy doporučuji dlouhodobou – budu se o Vaši stránku starat minimálně 4 měsíce (podle potřeby) pomocí měsíční taxy, kterou si spolu stanovíme] spolupráce na Vašich stránkách. Nicméně jsou i situace, kdy dlouhodobá spolupráce není třeba, například když klient žádá pouze o otextování, strategii na obsahový marketing, sepsání ON PAGE faktorů, UX analýzu atd. 

NAVÍC: Ten, kdo se jednou rozhodne využít mé služby dlouhodobé spolupráce, navíc získává možnost kdykoli se na mě obrátit i po ukončení naší vzájemné spolupráce, mé rady a zkušenosti tu pro Vás budou vždy. Ještě dnes se mi ozývají klienti, se kterými jsem spolupracoval i více než dva roky zpětně a žádají mě o rady/konzultace k jejich internetovým projektům.

6 hlavních důvodů, proč si vybrat právě mě jako Vašeho marketingového poradce a specialistu:

1. V oblasti SEO a online marketingu obecně mám již více než 9letou praxi, během které jsem prošel mnoha školeními/kurzy/agenturami a pod rukou mi prošlo již více než 840 internetových projektů (a to vždy s maximální spokojeností všech mých klientů). Jsem ten, kdo odvede kvalitní a očekávanou práci a motivaci mi dodává případný zisk a hlavně vidina spokojeného klienta.

2. Nejsem žádná tajnůstkář, který si celý postup své práce nechává pofidérně pro sebe. Klientovi po dokončení a v průběhu celé práce dokládám jak postupy prací, tak i její výsledky v propracovaných reportech – klient tak má neustálý přehled, co se na jeho stránkách událo a děje v současné době.

3. Vyplatím se Vám – účinek mé práce v dlouhodobém horizontu mnohonásobně převyšuje výdaje k práci vynaložené, což dokládají i případové studie, které si vedu. 

4. Dokážu pomoci jak velkým, tak malým projektům / webovým stránkám – nedělá mi problém pomoci jak nadnárodní společnosti či „monstróznímu e-shopu“ (viz reference – zoot.cz, trenyrkarna.cz, sapho-koupelny.cz atp.), tak i menším firmám/projektům/e-shopům, či dokonce osobním stránkám.

5. Ten, kdo se jednou rozhodne využít mé služby dlouhodobé spolupráce, navíc získává možnost kdykoli se na mě obrátit i po ukončení naší vzájemné spolupráce, mé rady a zkušenosti tu pro Vás budou vždy. Ještě dnes se mi ozývají klienti, se kterými jsem spolupracoval před více než dvěma lety a žádají mě o rady a konzultace. 

6. Kompletní marketingové zázemí a jistota => mé schopnosti přesahují do mnohých marketingových oborů – nesoustředím se pouze čistě na SEO optimalizaci a činnosti k ní přidružené, ale také na jiné marketingové „kanály“, jako je UX („zlepšování konverzí“ úzce související se SEO), obsahový/content marketing, PPC reklama (Adwords/Sklik), marketing na sociálních sítích (Facebook, Instagram atp.) a také na zbožové vyhledávače (zboží a Heureka). Při ruce mám i schopné programátory, kodéry a grafiky. Nemusíte mít tedy strach, že pro Váš „byznys“ udělám pouze část práce a zbytek budete muset poptávat jinde, u mě se Vám zkrátka dostane komplexní marketingové podpory ve všech ohledech a aspektech. 

U mě se zkrátka dočkáte kompletního servisu se všemi náležitostmi, které Vám pomohou zlepšit Vaše podnikání v online prostředí. Klient je u mě vždy na prvním místě, aby s prací, co vykonávám, byl spokojen, cítil se dobře a pohodlně. Pro mě je a bude spokojenost klienta vždy úkolem číslo jedna! Ve vzájemné spolupráci vyžaduji vždy naprosto férové a upřímné jednání.

Navíc, jak jsem již zmínil výše, před prací Vám jasně ukážu, co bude práce obsahovat, a všechny podklady k práci poté doložím ke kontrole! Nepatřím tedy mezi rádoby SEO mágy, kteří se ohánějí přísně tajnými technikami/metodami, které nesmí zveřejňovat.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pokud však nemáte zájem o komplexní marketingový servis Vašich stránek a rádi byste se soustředili pouze na Vámi vybranou „činnost“, můžete si vybrat z níže uvedených jednorázových nabídek:

A) Jednorázové nabídky



Tuto volbu si klienti volí, pokud se v „oboru“ vyznají a přesně vědí, co potřebují.

1. Copywriting: Nabízím psaní článků a popisků (o různé délce) na Vaše stránky, téměř na jakékoliv téma, velice kvalitně, levně a rychle! Nebojím se téměř jakéhokoliv tématu, mám zkušenosti prakticky s každým textem pro MFA weby, rodinu, kulturu, finance, sport, psaní popisků pro e-shop, recenzí až po PR články nebo překlady AJ – > CZ, SK - > CZ (a naopak).

• CENA: zhruba 85–100 Kč za článek nebo korekturu textu, 30 Kč a výše za popisek (včetně meta tagů) a od 200 Kč za NS velmi kvalitního textu. Možná sleva při větším počtu zakázek.

2. ON PAGE úpravy, AKW, struktura: Pokud máte zájem pouze o úpravu ON PAGE faktorů (úprava a volba struktury, úprava a volba setu klíčových slov, úprava popisků – title, meta, desp, nadpisy, alt apod.), též není problém se domluvit.

• CENA: naprosto individuální – bude záležet na množství a rozsahu práce.

3. Linkbuilding: Práce za účelem získání zpětného odkazu pro Vaše stránky (jedná se o psaní do cizích diskusí/fór a sociálních sítí za účelem získání zpětných odkazů na Vaše webové stránky). Tato novodobá modla a nedílná součást SEO je zásadním článkem pro prosperitu Vašeho odkazového portfolia = prosperitu webových stránek. Nejedná se o SPAM! Píšu tematické příspěvky „navazující“ na vytvořená vlákna. Prošel jsem spoustou školení jak zpětné vazby získat co možná nejúčinněji a nejefektivněji. Linkbuilding tedy primárně pomáhá získat zpětné odkazy na webové stránky a tím vylepšit pozice a sekundárně slouží i jako zdroj přímé návštěvnosti na stránky (lidé, kteří se skrze odkaz v diskusích prokliknou na stránky).

• CENA: 20–35 Kč / za 1 odkaz (dle tematičnosti/náročnosti a počtu odkazů)

4. Tvorba PR + publikace – nabízím tvorbu kvalitních PR včetně SEO popisku (title, kw, meta atp.) a jejich následnou publikaci na k tomu určených místech (kvalita publikačních míst dle dohody a finančních možností). 

• CENA: – 70–200 Kč/PR (dle rozsahu, náročnosti apod.) + cena za publikaci dle dohody.

5. Tvorba minisites (podpůrné weby) Tvorba minisite / mikro stránek / podpůrných webů (včetně základního SEO nastavení, úpravy šablony, pluginů apod.), které dokážou nejen pozitivně působit na hodnotu a pozice hlavní stránky, ale také mohou pracovat jako vhodná volba obsahové marketingu. Tvořím jak podpůrné stránky na doménách druhého řádu (www.neco.cz), tedy na vlastní doméně, tak i mikrostránky na systémech jako weebly, wix, webnode apod. – záleží vždy na potřebách a finančních možnostech klienta. 

• CENA: individuální - od 550 Kč / mini-site (mikro-site).

6. Analýza webové stránky - Rozsáhlá analýza/audit Vašich stránek v oblasti ON PAGE (kontrola struktury, vstupních stránek, volba KW, kontrola titulků, popisů, nadpisů atp.), OFF PAGE (kvalita a rozmanitost odkazového profilu atp.), webová analytika (chování návštěvníků na stránce – slabé/silné stránky), dále také kontrola validity kódu, analýza konkurence, volba cílové skupiny, návrhy na úpravy a zlepšení – UX apod.

• CENA: při jednorázové nabídce od 1200 Kč (záleží na náročnosti a rozsahu). Při zakoupení balíčku či dlouhodobější spolupráci zcela ZDARMA!

7. Tvorba WWW stránek / e-shopu: – kompletní tvorba WWW stránek a internetových obchodů včetně kompletního nastavení z hlediska SEO (doména, hosting, redakční systém, šablona, moduly, pluginy, nastavení, úpravy, grafické/rogramátorské práce, strukturalizace, napojení feedu apod.) – stavím na platformách Wordpress, Drupal, Joomla, Prestashop, OpenCart, Magento.

• CENA: naprosto individuální – bude záležet na množství a rozsahu práce.

8. Sociální sítě: – nabízím jak tvorbu, tak kompletní správu/propagaci na sociálních sítích (Facebook – primárně, Instagram, Google +, Twitter) včetně tvorby reklamních kampaní (kreativita – nejen propagace produktů/služeb, ale také soutěže, akce apod. = tvorba bannerů, reklamních inzerátů, cílení, strategie, úprava vstupních stránek a následná správa/úpravy a vyhodnocování).

• CENA: naprosto individuální – bude záležet na množství a rozsahu práce.

9. Facebook fanoušci: – přes vlastní FAN stránky na Facebooku (pomocí her a aplikací) přivedu na Vaše stránky fanoušky – nejedná se o žádné černé duše. Popřípadě bude přívod fanoušků probíhat přes klasickou kampaň. 

• CENA: 10 Kč/fanoušek

10. SEO úprava textu: – jen málokdo ví, že stačí pár kvalitně napsaných vět a dokážete drastiky zvýšit úspěch Vašich stránek a přilákat stovky až tisíce nových návštěvníků, ze kterých se stanou Vaši zákazníci. Pokud chcete, aby se zákazníci udrželi na Vašich stránkách co nejdéle – nechcete je nudit = chcete je nadchnout! Vyzkoušejte tyto služby. Záleží jen na Vás, co chcete – 100 návštěv a 5 objednávek, nebo 200 návštěv a 40 objednávek? 
(Tuto službu lze aplikovat pouze na určitý druh WWW stránek)

• CENA: naprosto individuální – bude záležet na množství a rozsahu práce.

B) Balíčky, dlouhodobější spolupráce



Další formou mé nabídky jsou různé balíčky či forma dlouhodobější spolupráce (jak jsem již zmínil na začátku nabídky).

Jednotlivé balíčky se vážou na všechny mé služby a dají různě se modifikovat/upravovat dle Vašich představ.

Doplnění: Balíčky neznamenají stejný univerzální obsah práce pro všechny klienty! Obsah každého balíčku se zcela individuálně upravuje dle potřeb klienta a potřeb jeho projektu. 

Výhodou balíčkových služeb a dlouhodobější spolupráce je naprosto individuální domluva a možnost absolutní iniciativy z Vaší strany. Nebráním se jakýmkoliv slevám či návrhům a mohu zaručit naprosto bezproblémovou a rychlou komunikaci z mé strany.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Moje cesta: Kromě celé řady zkušeností s copywritingem a marketingem pro různé internetové stránky jsem psal 2 roky pro fotbalový portál www.eurofotbal.cz a rok pro www.fotbalportal.cz, byl jsem redaktorem bývalého nejúspěšnějšího herního webu – www.hrej.cz, kompletní SEO služby jsem poskytl webům jako www.zoot.czwww.parfems.skwww.turistika.czwww.svse.czwww.gta.czwww.trenyrkarna.czwww.sapho-koupelny.cz a mnohým dalším (viz reference níže), sám vlastním několik primárních stránek a X e-shopů, zkušenosti jsem během let nasbíral nejen v praxi, ale také ve známých marketingových agenturách. 

Mimo jiné jsem se účastnil více než stovky školení a kurzů (online marketing, SEO, UX, PPC, sociální sítě, Web developing atp.) a jsem držitelem mnoha oficiálních certifikátů (Google Adwords, Google Analytics, EasyTask ověřený dodavatel atp). 

Více info o mě, mé práci, publikacích a ocenění naleznete na mých webových stránkách www.bronislavmarketing.cz v sekcích o mněreference.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

• Reference webtrh: 
Na Webtrhu jsem pracoval pro uživatele jako Jan Linhart, Kubíček, Roman Krajíček, Jan Neckář, Ladislav Jiříček, Pavel Toman, Michal Mlíčňák a spoustu dalších (viz iTrader) s jejich maximální spokojeností. 

• Další reference:

ZDE - ZDE - ZDE - ZDE

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Má klientela (pár příkladů): 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

www.fotbalportal.cz – jeden z největších internetových portálů věnující se jak evropské, tak světové kopané. 

„Byla čest spolupracovat s člověkem na správném místě, jeho profesionální přístup a kvalitně provedená práce zůstane (jak by řekli fanoušci fotbalových klubů) doslova navždy v našich srdcích“

----------------------------------------------------------------------------------------------------

www.e-mrtvemore.cz – největší a nejúspěšnější internetový obchod nabízející kosmetiku z Mrtvého moře a přírodní BIO kosmetiku jako takovou.

„Dlouhodobá spolupráce přinesla našemu obchodu nejen zlepšení našich pozic ve vyhledávačích, ale také přísun velkého množství návštěvníků, ze kterých se později stali naši stálí zákazníci, děkujeme!“

----------------------------------------------------------------------------------------------------

www.menworld.cz – mladý avšak podle mnohých nejlepší internetový katalog pro muže, který zažil doslova raketový vzestup.

„Svým pravidelným copywritingem nám pomohl dostat se do pozice nejlepšího a nejúspěšnějšího internetového magazínu v ČR.“

----------------------------------------------------------------------------------------------------

www.turistika.cz – největší internetová databáze s tipy na výlety a s nejlepším osobním průvodcem.

„Kompletní SEO práce a analýza na našem portálu nejen že naplnila naše očekávání, ale v mnoha ohledech ho mnohonásobně předčila, vřele doporučujeme!“

----------------------------------------------------------------------------------------------------

www.gta.cz – největší FAN stránka věnující se herní série Grand Theft Auto.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

www.darujnebe.cz – „firma na zážitky“, která nabízí největší výběr jak tandemových seskoků, letů balónem, tak vyhlídkových letů.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

www.fotbalportal.cz
www.e-mrtvemore.cz
www.menworld.cz
www.turistika.cz
www.gta.cz
www.darujnebe.cz
www.digitalik.cz
www.veraal-shop.cz
www.goplay.cz
www.eurofotbal.cz
www.cestovatel.cz
www.m-klima.cz
www.cbdb.cz
www.isedacky.cz
www.outletobchod.cz
www.italpower.cz
www.parfemynejlevneji.cz
www.pornokeshlednuti.cz
www.horoskopnamiru.cz
www.iziart.cz
www.tabaky-online.cz
www.biovanilka.cz
www.novakosmetika.cz
www.playradio.cz
www.najlekaren.eu
www.ubytovanijiznimorava.cz
www.navino.cz
www.siteprotihmyzu.com
www.luxusnidoutniky.cz
www.dunlopStore.cz
www.jaknaruletu.cz
www.salonvalery.cz
www.outdoorobchod.cz
www.vasededra.cz
www.fineliving.cz
www.suplementy.cz 
www.4jumping.cz 
www.rejstrikprace.cz 
www.3fsport.cz 
www.aglia.cz 
www.acmarketing.cz 
www.billboardplus.cz
vwww.whiterose.cz
www.darcekprevas.sk
www.zdrojkrmiv.cz
www.nejlepsisazky.cz
www.jezirka-filtrace.cz
www.jezirkova-folie.cz
www.realitnikral.cz
www.piercing.cz
www.bonatex.cz
www.trinecinfo.cz
www.sexykocka.cz
www.365bio.cz
www.bydleniprokazdeho.cz
www.golfovy-magazin.cz
www.svetadily.cz
www.chytretopeni.cz
www.spa-virivky.cz
www.sheesham.cz
www.jezirkanaklic.cz
www.idealplast.cz
www.k-hodinky.cz
www.filipinskesperky.cz
www.zoot.cz
www.detska-postel.cz
www.vekra.cz
www.ri-okna.cz
www.lotmat.cz
www.autolockpick.cz
www.fobos-thor.cz
www.residence-visage.cz
www.top-kamery.cz
www.agentzdravi.cz
www.tepladlazba.cz
www.dvere-shrnovaci.cz
www.detsky-web.cz
www.maminyrecepty.cz
www.kabelkyaboty.cz
www.exclusivetours.cz
www.eurostock.cz
www.trenyrkarna.cz
www.tonak.cz
www.mojesvitidla.cz
www.magicam.cz 
www.truecam.cz 
www.isupport.cz 
www.macpodpora.cz 
www.svitidla-deltalight.cz 
www.mereni-vykonu.cz 
www.prevent.cz 
www.zakonnaskoleni.cz
www.instructor.cz 
www.luxury-store.cz 
www.elvita.cz 
www.fitnessprotebe.cz 
www.parketatelier.cz 
www.nalepovacitabule.cz 
www.napasport.cz
www.elektronickeobojkypropsy.cz 
www.anhydritovepodlahy.eu 
www.cistickaodpadnichvod.cz 
www.strojniomitky.eu 
www.betonove-podlahy.eu 
www.svse.cz
www.zlatak.cz
www.palnas.cz 
www.rafni.cz
www.datator.cz
www.totemsro.sk
www.podobleceni.cz 
www.fashionholic.cz 
www.skvelypes.cz 
www.beton-podlahy.eu
www.garaz-vrata.eu
www.chytrematerialy.cz
www.shop.chytrematerialy.cz
www.miphone.cz
www.spravabd.cz 
www.zahradni-dreveny-nabytek.cz 
www.svetove-zbozi.cz
www.kkravaty.cz 
www.zubni-praha.cz
www.hst-zichlinek.cz 
www.abinterier.cz
www.encofaservis.cz 
www.equiservis.cz 
www.stolarsky-eshop.cz 
www.neonclub.cz 
www.kskpraha.cz 
www.jika-shop.cz 
www.model-rc.cz 
www.liran.cz 
www.nejlevnejsikite.cz 
www.hodne-levne.cz 
www.casino-hra.cz 
www.fotbal.guru 
www.referatykvalitne.cz 
www.nabytekmirek.cz 
www.pastelovebarvy.cz 
www.perfectcards.cz 
www.plastikov.cz
www.miminkaabatolata.cz 
www.praguedentalclinic.cz 
www.stehovanimamut.cz
www.vyrobnikyledu.cz 
www.zakidesign.cz 
www.levne-drezy.cz 
www.jura-shop.cz 
www.zubni-praha.cz 
www.topkolo.cz 
www.trenkovna.cz 
www.pujcovna-kostymu-andel.cz 
www.hristerejher.cz 
www.tucnak.cz 
www.ptakoviny-andel.cz 
www.masky-predaj.sk 
www.karnevalove-kostymy.sk 
www.coolcredit.cz
www.hotel-classic.cz
www.zahradnikrbyveris.cz
www.queen-studio.cz
www.catering-rauty.cz
www.rezervaceubytovani.cz
www.zamecka-terasa.cz 
www.zahradnictvikout.cz 
www.virivkysauny.cz 
www.geoobchod.cz 
www.oktrefa.cz 
www.doplnky-koupelnove.cz 
www.ctidoma.cz
www.parfem-lasky.cz
www.stylomat.cz
www.hitandrun.cz
www.parfems.sk
www.provermiauto.cz
www.gorgony.cz
www.hrackysdusi.cz
www.plaaay.cz
www.motofanda.cz
www.fan-store.cz
www.f2tuning.cz
www.hgmbizuterie.cz
www.ladyteen.cz
www.ptakoviny-ipak.cz 
www.pujcovna-kostymu-ipak.cz
www.pujcovnakostymupraha.com 
www.trenky-praha.cz 
www.party-vyzdoba.cz 
www.bartvisions.cz
www.uleontynky.cz
www.mirano.sk
www.zaplo.cz
www.all-bazar.cz
www.rservis.com
www.kuchynsky-drez.cz
www.suncare.cz
www.puhy.cz
www.balloonagency.cz
www.profichovatel.cz
www.sapho-koupelny.cz
www.mcled.cz
www.czechvirus.cz
www.profichovatel.cz
www.pilecky.cz
www.ave.cz
www.jech.cz
www.nako-kolin.cz
www.applemuseum.com
www.jamesdean.cz
www.spa-studio.cz
www.vinotekyzfrancie.cz
www.aktivni-vinne-sklepy.cz
www.2skin.cz 
www.profi-chiptuning.cz
www.coolboty.cz
www.shop.artled.cz
www.atelier45.cz
www.emerx.cz


Možno fakturovat jak s DPH, tak i bez

V případě zájmu či dotazů mě neváhejte kontaktovat zde na Webtrhu do soukromých zpráv, nebo na můj e-mailbronislavmarketing@gmail.com

Telefonní kontakt: +420 728 580 073

Webové stránky: www.bronislavmarketing.cz (píši také blog a publikuji, více info ZDE)

Moje motto: 

„Být nejbohatším člověkem na hřbitově – to mě nezajímá. Ale jít večer spát s pocitem, že jste něco dokázal – to je úžasná věc. Ten pocit chci mít!“
Steve Jobs

„Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu.“
Henry Ford