Mirka

Moje služby
  • vyhledávání na internetu – cokoliv dle zadání klienta
  • recruiting – vyhledání, oslovení a preselekce vhodných kandidátů
  • vyhledání a srovnání produktů nebo služeb konkurence včetně zpracování
  • služební i soukromé cesty v rámci ČR i do zahraničí – včetně veškeré návaznosti
  • data entry – vkládání, přepis, úpravy dat, správa databází
  • formátování, korektury textů, tabulky

 

5 DŮVODŮ, PROČ SI VYBRAT KE SPOLUPRÁCI PRÁVĚ MNE

  • výrazně minimalizujete své náklady  protože pracuji na ŽL převážně z domova, šetříte náklady na pronájem a vybavení kanceláře, zaměstnanecké odvody, školení a benefity a samozřejmě hradíte pouze skutečně odpracovaný čas a vykonanou práci
  • 13 let zkušenosti v oblasti administrativy, HR a cestovního ruchu
  • spolehlivost, pečlivost, rychlost a loajalita – to není vše, ale více Vám o mně řekne vykonaná práce než spousta pěkných slov
  • dostupnost– pracuji po domluvě  i ve státních svátcích a o víkendech, jsem online i na telefonu téměř neustále, což je nesporná výhoda oproti klasické asistentce
  • šetříte svůj čas – a to je k nezaplacení
250 Kč
Hodinová sazba
N/A
Hodnocení
N/A
Spolehlivost