Ve státech to tak třeba mám, ale tu se to myslím nevyplatí. U vás pro jistotu ceník není vůbec, a pro změnu Jersywoo je z mého pohledu drahý. Myslím že na to tu prostě není cenový prostor, poštovné je i tak u nás drahé a ještě k tomu napočítat platby za Vás a je člověk na nezaplatitelných nákladech pokud nemá na zboží marži ve stovkách procent. Zajímavé je že na velkých trzích to funguje ok, konkurence hromada a proto ceny i dobré.
Bwt když koukám na Váš web nemohl jsem si nevšimnout několika věcí.
1, absence cen: přesto že výsledek může být značně inviduální, tak přesto se dá napsat orientační hladina. Ve státech to mají všichni, a tu koneckoncu např. i ten zmiňovaný jersywoo také. Metoda, ozve se vám obchodák a spočte nejlepší cenu je podle mě dávno out, dnes na to není čas. Člověk chce rychle porovnat a případně až poté zareagovat.
2, i přes líbivé marketingové hraní se slovy (swot analýza, logistický audit etc) nikde není konkrétně popsané co kde konkrétně nabízíte. Děláte fotky každé krabice při balení? (ne není to nestadartní věc, tohle jsem využíval jako službu zdarma, respektive v ramci paušálu už před 5 lety.) Nabízíte krabice, ok, jaké, od koho etc... a tak bych mohl pokračovat. Nikde nemáte konkrétní case study, či příklad co člověk za x pěněz u vás dostane. Za to všude se to hemží frázemi "Ani to není pro Olicon žádný problém, zákazník je pro nás vždy až na prvním místě.", ...navrhneme a zrealizujeme...".
3, opravte si fonty, je strašně když nabízíte optimalizaci včetně eshopů a máte blbě kodování.
Výše psané neberte jako nějakou zásadní kritiku, připomínky jsem zamýšlel jako konstruktivní jak se dál posunout. Vím, že velmi intenzivně píšete nabídky pod každý post od dopravě na Webtrhu a nevšim si, že by to vzbudilo nějakou zásadní pozornost. A myslím si že jeden z důvodů bude absence konkrétních informací na vašem webu.
Prodávám a tvořím weby i eshopy. Investuji do zajímavých projektů a občas píšu blog.
Ahoj všichni!