Internetový vyhledávač Ask.com po více než čtrnácti letech končí. Provozovatelé přiznávají, že byli poraženi dalšími velkými hráči v čele s Googlem. Vyhledávač byl přitom dobře zaveden nejen v USA, ale také v asijských zemích.
Vyhledávač Ask.com se zaměřoval zejména na strojové dohledání odpovědi na uživatelské otázky. V létě tohoto roku provozovatelé oznámili, že se hodlají navrátit ke svým kořenům a místo vyhledávání ve webových zdrojích dají přednost komunitnímu systému pokládání otázek a odpovídání v rámci dané komunity. Nyní ale konči definitivně. Ask.com se zapsal u mnoha uživatelů značně nepopulárně, když razil marketingovou kampaň, kdy řada programů přidávala do prohlížečů reklamní lištu právě tohoto vyhledávače a kdy docházelo ke změnám domovské stránky na
http://www.ask.com apod. Často šlo o velmi invazivní instalaci doplňků, kterých se pak bylo obtížné zbavit.
Portál tak neustále ztrácel zájem potencionálních uživatelů vyhledávání. Nyní svůj boj prohrál. Nemoc, která jej položila takříkajíc na lopatky, se jmenuje Google. Uživatelé zkrátka začali více využívat jiné služby a také zadavatelé reklamy přešli na konstruktivní reklamní a zvýhodňovací systémy, které jim zmiňovaný Google nabídl v daleko lepší podobě pomocí své služby Google AdWords. Společnost plánuje zcela ukončit své podnikání ve vyhledávání, zastavila veškerý technologický vývoj a propustí zhruba stovku zaměstnanců. Ask.com koupila v roce 2005 společnost InterActiveCorp za astronomickou částku 1,85 miliardy dolarů. Ještě před nedávnem vykazovala společnost hrubý zisk ve výši cca 227 milionů dolarů ročně.