Ze své zkušenosti můžu říct jen toto:
Všechno o vícejazyčných webech, SEO, indexaci atd. jsou naprosté kidy. Milostpán Google bude váš obsah v dalším jazyce zcela spokojeně ROKY ignorovat a napere ho do SERPu asi tak za 100 stran nesmyslů. Mám web starý přes 10 let a bohužel jsem blbec udělal anglickou verzi na subdoméně - jaké překvapení, návštěvnost mizivá. Přitom se jedná o poměrně významný autoritativní web, ve svém oboru jistě v top 5 na světě. Pořídil jsem novou doménu (tentokrát org), nahodil anglický obsah a prakticky bez linkbuildingu šla návštěvnost do tisíců hned první měsíc. Linkbuilding v jiném jazyce pro subdoménu atd. je prostě velký problém. Takže jednoznačně rozdělit na separátní projekty, vlastní domény odpovídající jazyku, vlastní sociální sítě, vlastní linkbuilding a propagace. Ušetříte si hodně starostí.