Pro větší přehlednost rozhovorů jsme přichystali krátké info ohledně jejich fungování.
Celý jeden rozhovor lze rozdělit do 4 částí:
1) Založení tématu [osobnost/firma] Navrhujte otázky!
V tomto tématu stručně představíme osobnost/firmu, kde v případě firmy napíšeme kdo na dané otázky bude odpovídat. Dále tam uvedeme i datum do kdy lze klást otázky (zkráceně Uzávěrka).
2) Prostor pro kladení otázek
Otázky piště přímo do daného tématu, ptát se můžete od doby založení tématu až do tzv. Uzávěrky, kdy téma uzamkneme.
3) Uzamknutí tématu a odeslání otázek
Po tzv. Uzávěrce dojde k uzamknutí tématu a zároveň sepíšeme otázky, které pošleme zpovídanému. Nejčastěji přes email.
4) Přijetí otázek a zveřejnění odpovědí
Po přijetí otázek následuje jejich sepsání, případná oprava gramatických chyb, zvýraznění otázek a formátování textu.
Stálí tazatelé toto jistě znají, ovšem jsou tu i tací, pro které jsou rozhovory něco nového a rádi by se třeba zeptali, ale neví jak to zde probíhá. V případě dotazů mi napište soukromou zprávu.