Za zakázku dostanete | 1 Kč |
Kategorie | Ostatní |
Datum přidání | 14. 08. 2019 |
Stav | Aktivní |
Patříte mezi ty,kteří rádi hledají řešení a rádi pomáhají druhým? Pak zbystřete, protože možná jste rozený Ambasador Azami.
Provozujeme velice komplexní software Azami.cz, který umožňuje celou řadu činností od fakturací, správy webu a internetového obchodu až po řízení týmů nebo provozování mobilních aplikací.
A jaká je náplň práce ambasadora?
- věnování se přiřazeným uživatelům Azami
- zajištění komunikačního můstku mezi uživateli platformy a developery
- konzultace technologických řešení webových stránek
- zákaznická podpora a školení nastavení služby
- naceňování zakázek dle metodiky
Co by měl takový ambasador splňovat?
- být komunikativní, pozitivně naladěný a spolehlivý
- mít alespoň základní zkušenost se zákaznickou podporou
- obecný přehled o digitálním marketingu výhodou
- obecný přehled o webových technologiích výhodou
- účastnit se školení (1x měsíčně)
Co nabízíme?
- práci odkudkoliv
- prvotní zaškolení
- 24/7 podporu při řešení zákaznické péče
- finanční nezávislost
- full-time, part-time
- zázemí kanceláří v Brně
- možnost (ale ne povinnost) pořádat vlastní školení a kurzy
- přesah napříč obory (development, projektové řízení, zákaznická péče)
- bezplatné kurzy a školení v oborech IT, marketingu a zákaznické péče
FAQ - často kladené otázky:
1/ Potřebuji mít znalosti z oboru?
Minimálně bys měl mít zkušenost v komunikaci s lidmi. Není zase tak podstatné, zda tvoje předchozí zkušenost souvisela přímo se zákaznickou podporou, marketingem nebo prodejem vstupenek. Schopnost jednat s lidmi je však pro tuto práci zcela klíčová.
Azami služba se točí zejména kolem webů, eshopů, aplikací a určitě budeš mít velkou výhodu, pokud si měl své webové stránky a nějakým způsobem sis je spravoval. Třeba přes Wordpress.
2/ Budu muset oslovovat nové klienty?
Ne. Uživatele ambasadorům přiřazujeme dle jejich působnosti. Pokud budeme mít uživatele z Prahy, přednostně je přiřadíme ambasadorům v této oblast. Samozřejmě pokud doporučíš službu i dalším, budeme jenom rádi.
3/ V jakém smluvním vztahu budu?
Smluvní vztah je na vzájemné dohodě. Pro start můžeš být na DPP (dohodu o provedení práce), do budoucna však upřednostňujeme živnostenský list.
4/ Je zde možnost dalšího růstu?
S ambasadory vytváříme další projekty. Pokud budeš mít zájem, můžeš dělat vlastní školení našich klientů. Výdělky z těchto školení jdou v plné výši tobě. Například si vytvoříš školení na obsluhu fakturačního systému, kam se přihlásí 10 uživatelů a cena kurzu bude 1500 Kč. V takovém případě si můžeš vydělat 15 000 Kč hrubého. Abys mohl pořádat vlastní školení, bude nutné projít absolvování pohovoru pro lektory a obhájit vědomosti přednášené na kurzu.
5/ Kolik času výkon pozice zabere?
Rozložení času je plně ve tvojí režii. My ti přidělíme nové uživatele, kteří mají zájem naši službu využívat, a ty už se s nimi dále domlouváš dle tvých časových možností. Pokud nebudeš stíhat, můžeš uživatele přehodit na jiného ambasadora (po předchozí domluvě). Protože je však pro nás na prvním místě zákazník, v případě dlouhodobé negativní odezvy a nespokojenosti uživatele budeme muset spolupráci ukončit.
6/ Mohu souběžně dělat další zaměstnání nebo podnikání?
Samozřejmě. Věříme, že abychom se profesně o osobnostně rozvíjeli, musíme mít přesah napříč různými obory. My sami máme řadu další projektů a vykonáváme hned několik činností souběžně. Pokud jsi "akční" osoba, stejně jako my, jsi přesně náš člověk.