NESTÍHÁTE? JSTE ZAVALENI ADMINISTRATIVOU? MÁTE OBSÁHLÝ PROJEKT A POTŘEBUJETE DOČASNĚ POSÍLIT TÝM? ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ - SVOU PRÁCI DELEGUJTE!
Díky 13 letům na poli administrativy, personalistiky a cestovního ruchu mohu zaručit profesionální spolupráci.
NEJČASTĚJŠÍ OKRUHY SPOLUPRÁCE
- vyhledávání na internetu – cokoliv dle zadání klienta
- recruiting – vyhledání, oslovení a preselekce vhodných kandidátů
- vyhledání a srovnání produktů nebo služeb konkurence včetně zpracování
- služební i soukromé cesty v rámci ČR i do zahraničí – včetně veškeré návaznosti
- data entry – vkládání, přepis, úpravy dat, správa databází
- formátování, korektury textů, tabulky
5 DŮVODŮ, PROČ SI VYBRAT KE SPOLUPRÁCI PRÁVĚ MNE
- výrazně minimalizujete své náklady – protože pracuji na ŽL převážně z domova, šetříte náklady na pronájem a vybavení kanceláře, zaměstnanecké odvody, školení a benefity a samozřejmě hradíte pouze skutečně odpracovaný čas a vykonanou práci
- 13 let zkušenosti v oblasti administrativy, HR a cestovního ruchu
- spolehlivost, pečlivost, rychlost a loajalita – to není vše, ale více Vám o mně řekne vykonaná práce než spousta pěkných slov
- dostupnost– pracuji po domluvě i ve státních svátcích a o víkendech, jsem online i na telefonu téměř neustále, což je nesporná výhoda oproti klasické asistentce
- šetříte svůj čas – a to je k nezaplacení
250 Kč
Hodinová sazba
N/A
Hodnocení
N/A
Spolehlivost