Protože tam nabízíte třeba "Konfliktmanagement" Nebo myslíte, že to si objedná někdo, kdo je v naprosté pracovní pohodě, má skvěle si rozumějící tým a zavolá Vám: "Dobrý den, v naší firmě máme dneska všechny úkoly hotové, stihli jsme to ještě tři hodiny před koncem pracovní doby. Kolegové se už těší, jak spolu po práci vyrazíme na pivo, protože je pátek a můžeme se z nějaké kocoviny vyspat. Ale napadlo mě, že bych měl v rámci prevence u vás objednat konfliktmanagment, abychom měli takhle skvělou a výkonnou partu dalších deset let."
Ale klidně mě vyveďte z omylu. Nemyslím to nijak ironicky. Jen situaci vždy řeším z pohledu klienta. Z Vašeho pohledu jste řešili, abyste měli nějaký web plný informací. Ta stránka Služby je cesta, kterou byste měli jít se zbytkem webu. Aby bylo jasně vidět, co děláte a PŘEDEVŠÍM ZÍSKALI KONTAKT NA ZÁKAZNÍKA. Nebo se mýlím a chtěli jste, aby si lidé početli.