Kdo by neznal obchodní řetězec Albert. Mnozí by si řekli, že takto zavedená a populární společnost nepotřebuje vymýšlet benefity, kterými přivolá a udrží zákazníky. Omyl. I takový gigant musí přemýšlet, jaké výhody nabídne zákazníkům proti konkurenci.
Albert.cz – leták se slevami
Nikdo nemůže usnout na vavřínech úspěchů a to platí i u zavedených společností. Albert je jednou z nich. Síť supermarketů i hypermarketů musí jít s dobou, trendy ji udrží v kurzu, protože zákazníci vyžadují servis. To se ideálně ilustruje na trendu, který vzrostl zejména v době covidu. Lidé si nechávali vozit potraviny až domů. Rozvozové společnosti na tom vydělaly a Albert si jako jeden z mála velkých obchodních řetězců řekl, proč mít zprostředkovatele a přijít tak o benefity, když může zboží zákazníkům rozvážet sám. Albert navíc nabízí slevu na první dva nákupy, další slevu na nákup nad 1500 Kč, výhodou je rozvoz zdarma. Dalším strategickým trikem jsou slevy. Ty nabízí akční leták, kde se zákazník naláká na zboží v akci, takže dotyčný nakoupí u něj a ne u konkurence.
Albert.cz – recepty online
Vztahy se zákazníky posílí i interakce. Pouze prodat zboží? To nestačí. Poraďte klientovi, jak potraviny zpracovat. Proto existuje Albert magazínu, kde jsou recepty. Jejich archiv naleznete i na stránkách Albert.cz. Stačí například zadat do vyhledávače „rajská omáčka“ a vmžiku máte před sebou recept na výborné jídlo. Nabízí se však spousta obměn jídel, například na palačinky recept najdete několik variací, od sladkých, po slané, fit i energeticky náročnější. Stačí si na webu prostě zadat klíčová slova, využít filtr, kde si můžete například najít recept podle časové náročnosti, pro jakou příležitost je, z jaké kuchyně pochází. A některé recepty mají i videonávod. Jde o benefity, které přilákají zákazníky, a ti se budou rádi vracet.