Ahoj, chci vyzkoušet udělat pár landing page na jednotlivé produkty.
Přemýšlím ale nad provedením stránek. Teď nemám na myslí design, UX jako spíš jak velký záběr názvu výrobku zahrnout, pokud vím že výrobek je hledán několika cestami.
Uvedu příklad (není idealní, hledanost není tak velká, ale pro představu)
Asi všichni znáte ústní vodu Listerine, v affiliatu chci udělat landing page na Listerine Total Care, jenže lidé někdy Total Care hledají jen jako Total Care, někdy jako Listerine Total Care. Pokud hledají ještě přesnější shodu tak přidají i objem tzn. Listerine Total Care 1l, nebo 500 ml atp...
Mě jde o toto, měl by jsem v tomto případě udělat jednu obsáhlejší landing page které by v title byla Listerine Total Care a tím by jsem tento výrobek ukončil.
Nebo mám vytvořit třeba 5 landing page a to na title Listerine Total Care, Listerine Total Care 1l, Listerine Total Care 500ml, Total Care 1l, Total Care 500ml? Mě se tato varianta líbí více, při nastudování produktu, napsta podobné texty není problém a vyhledávačům díky tomu nabídnu lepší shodu a mohu landing page prolinkovat mezi sebou kvůli odkazům.
Pokud začnete hledat hledanost zde zmíněných long tailu, tak vězte toto je jen ukázka problému, ne výrobek o kterém chci psát.